Shit...

...va trött ja va när ja kom hem ifrån jobbet!

La mig och sov i några timmar...
2 kanske... typ.

Har skrivit sms och pratat i tfn när jag knappt varit vaken...
Gud så roligt sånt är... not... hahahaha...
Vill väl komma ihåg vad man skriver och säger! :P
Aja... Jag vet iaf att de va LS och papps som ringde... Bra de iaf! :P

Jag vill oxå ha middagen klar när jag kommer hem från jobbet och sen en fläskig överraskning på det!

Näe, ja ä intä bittär!
hehe...

Du är en lyckans ost! <3


Va fel de känns när man sovit... Man har inte nån riktig koll på vad klockan är... speciellt inte nu när de är ljust ute och klockan är halv 20...

shit.shit.shit.


Har precis tagit reda på disken...
Så istället för ett BERG odiskad disk finns nu där ett BERG med diskad disk! :D
Skönt att ha de avklarat men fan va ja önskar att ja hade en diskmaskin ibland!
Mmm...


Tänker och funderar och klurar på...
???

Jao jao...

Näe... shit in this.
De finns bättre saker att göra... som att... peta näsa och pilla navel... typ.



Fjonkan - Är kluven ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0