När vuxna människor...

...inte beteer sig som vuxna människor...

Fan va tråkigt de där är...
Jobbigt... Irriterande...

Människa 1 ställer orimliga krav på människa 2.
Människa 1 verkar inte förstå det... Inte människa 2 heller för denne verkar hjärntvättad...
Människa 1 kommer inte överens med 5 & 6 därav de orimliga kraven...
Människa 3 & 4 blir jätteirriterad...
Människa 3 talar om för människa 2 vad denne tycker...
Människa 2 som är äldre än människa 4 beteer sig som en barnrumpa...
Kallar denne för diverse saker som INTE är okej...
Ibland är människor verkligen inte bra för varandra...
*suck*
Men va ska man göra åt det när ingen ändå inte lyssnar?


Jaaa.. jag säger då deee...

Nu har jag precis ätit frukost!
MINA tekakor...som snart är sluuut...
...och som snart vill komma uuuuuut...
Hahahahaha...
Hur var det nu då? Prinsessor bajsar inte och de torkar heller inga golv?
Va de inte så hon Elita sa? :D
Hahaha...
"De här är inge jobb för en prinsessa....."


I helgen kom J och vi hade de braaaa...
Jag lagade ALLA måltider och de va typ första gången nånsin...
Hahaha... Jag KAN laga mat... Fast mer åt husmanshållet istället för nya "roliga" maträtter...
Alltså... Jag gillar nyare mat... men de är inte helt fel med stuvande makkisar och stekt korv! ;D

På söndagen var det superfint väder så då tog vi med grannens hund, som är typ lika stor som en dinosaurie - på promenix!
De va superskönt ute och jag fixade mötet med andra hundar - GALANT! :D
Coolt bara att hunden blir större än mig när han står på bakbenen! hahahaha...
Måste se rätt roligt ut!
Nu när jag vet hur jag ska tygla honom så blir det fler promenixer med honom...
Gick samma vända i måndags oxå...
Soool... I love soooool...

Jobbade måndag tisdag...
Igår fick jag avsluta dagen med bästaste Anette... :)
Tjohoo! Hon och jag styrde upp sista timmen på DVn... hehehe...

Efter jobbet åkte jag till M och B! Gick ut på promenix runt dammen...
De va skönt väder igår med, även om det började bli kallare i 16 tiden...

En bit in på dammslingan så var det polisavspärrat som i en trekant...
M hade hört av sin Mamma att de va avspärrat men båda trodde att de kanske varit nån som plågat nåt djur där lr att de hittat nåt vapen kanske...
Vi stannade och tittade....

Intill så stod de 2 utbrunna marschaller...
Efter en stund så sa jag:
"M...Ser du inte att de är en människa som legat här?
Där är juh kroppen... huvudet... och den har legat med armarna rakt ut"
Fy va otäckt det var!!
Vid huvudet såg det ut som om någon hällt ut stearin från en marschall...
Men båda marschallerna som stod där hade annan färg på stearinet...
tror ja...
De kan inte ha varit blod?
De borde väl ändå poligen tagit bort isf?
Lr?
Men varför skulle nån hälla stearin där??
Märkligt...

Jag har en känsla i kroppen som vill säga att de är en man som brukar gå runt dammen...
Jag vet inte varför jag vill tro att de är han... de bara är så...
De är en såpass liten ort vi bor i oxå så de kommer säkert fram snart vem det var...
Tycker det är fruktansvärt...
Samtidigt tycker jag de är lite spännande...
Skrämmande ändå att se... De handlar om en plats där någon legat död för bara några timmar sen...
Brrr...
Jag skrämmer upp mig själv när jag skriver till och med... brrrr...

Aja...

Idag blir det finväder! IGEN! :D

Ska till syrran och suuula på baksidan... om hennes man fått fram möblerna dvs :P
hehe... Tänkte ja skulle uppa lite först på hennes begäran :P

På em blir det möte på jobbet... Vill inte gå dit... Vare sig till jobbet lr till mötet...
Kräks på...
Måste väl...
Pratade med A igår och hon trivs som fisken i vattnet på jobbet... Kul att nån gör de iaf...
Halva min glädje är borta... Tur jag har mina pensionärer iaf...
*suck*

Gillar inte att inte få samma glada "Gomorron!!" tillbaka på morron när man kommer...
Gillar inte...massa...
Jag saknar...
Men men... de är som de är nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa tvätt... Ska ev tvätta senare... Får se hur de blir med de med... om ja orkar...

jao jao...


Fjonkan - är hopplös!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en docka som hade legat där .

2010-04-16 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0