Löningsdag...

...tjohooo!

Vafasen får vi lönen den 27e för?! Jag vill oxå ha den den 25e...
Får man lägga in om önsekmål? :P


Igååår... Fy va jag fejade och håll pååå...

Mitt i mina planer hörde dom av sig från jobbet om Vårruset och att de skulle betalas...
-På stört!
Så de var bara att sitta och åka den där extra svängen de...
Men nu är de gjort iaf!

Åkte till papps och bakade...tvättade... OCH städade lite...
Bakade kolakakor, Brysselkex, Negerbollar och Bruna Bröd!
Muuuuuumms!

Tvättade 4 maskiner med... Jiiises va med tvätt jag hade! :S

När jag var ute och gick med M, B och vovvarna häromdagen så sa hon:
"Värst va du va färgglad idag!"
"Mmm...jag har inte tvättat så jag har inget att ha på mig!"
Hahaha...

Man ska vara färgglad!
Nu när de börjar bli VÅR så kommer de finnas lite roligare kläder med färger på min kropp!
På festen var jag tex. GUL...
Det såg jag ingen annan som var...

Neonfärgerna...
Gul, rosa, orange...
I LIKE!


Min favoritfärg är iaf en speciell sorts GRÖN!
Den har inte varit min favvo så himla länge... Några år...
Enda sen jag såg TV-Leila som bakar, ha GRÖN ögonskugga på sig!
SÅ SNYGGT! ...på henne...
Var bara tvungen att köpa en grön ögonskugga jag med..
Och fastnade!
Ooooo vad jag gillar den där färgen nu! :D

...onödigfakta^^


Idag funderar jag på att åka till Sandviken...
Lr Valbo... Har inte riktigt bestämt mig...
Har inte köpt någon present till LS ännu så jag lär väl fixa det...
Mycket nu...


Såg på en gång när jag betalat mina räkningar att de inte kommer bli så mkt kvar till spargrisen och resan...
Men jag ska FÖRSÖKA iaf!
Fasta utgifter jag jag juh inte göra nåt åt...

Hyran börjar bli rätt så jävla dyr här nu...
Men... Jag intalar mig själv att jag betalar för läget och tryggheten...
Och ja betalar för att få ha bilen ifred!


...men fy fan va med pengar jag slänger ut på en HYRA!!
Tänk va mycket jag skulle kunna göra för de där pengarna...
Jag skulle LÄTT kunna bo i HUS...
Fast då kostar juh sotar´n och sophämtningen...
Ah... jag lägger ner... Blir bara knäpp(are) av att sitta och fundera...

Nu ska jag INTE glömma!

De höll jag på att göra igåååår...
Så IKKE idag!

Sen ska jag duscha och fixa nån frukost...
Sen bär de aaaav...

Messa min granne Ma och lockade med ett gratismål mat!
Hoppas hon hakar! ;D



Fjonkan - Trallalalaaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0