Jajjemeeeen...

...jag har TRÄNINGSVÄRK!!

Wooohoooo!!
Inte så farligt i ben och röv men i bröstmusklerna... Ooooo... Hahaha....
Det gjorde ONT i armhålorna när ja rulla på deo^^
De är SÅ de ska va! :D

Min hall-lampa blinkar... Antingen så håller den på att gå sönder lr så är de nån som vill mig nåt...
Jag hoppas på de första...
Förut när den blinka blev den svart... Kolsvart blidde de juh såklart i rummet då ja inte hade nån annan lampa tänd...
Så jag står under lampan och kollar upp på den.. och då tänds den igen efter jättemånga sekunder som svart!
GISSA om jag blev skitibyx då!!
Jag tog mina saker, jag visste inte hur fort jag skulle komma ur min lägenhet...
Åkte till jobbet säkert en timme innan jag eg började... och de var på morron!
Hahaha...

Jag är en fegis av mig... Jag är mörkrädd...
Lr iaf rädd för det som aldrig finns i mörkret...
Jag är typ mest rädd för att djur och skit ska komma ut ur skogen...
Människor skiter jag blanka fan i...
Fastän jag innerst inne borde va skiträdd för dom istället...
Jaa... om de inte är en björn som kommer ur skogen då dvs...
Men då har min käre BS ett jättebra knep;
Klia den på pungen!!
Tack käre du... Jag hoppas jag aldrig behöver använda mig av ditt knep! :P

Såg de kommit med en ny grupp på face...
"Båda fötterna på bordet, en kall i den ena handen och pungen i den andra"
Hahahaha... Idiotiskt... Men skoj äre :P

Klockan är 06.18.
Det är -5 grader här i lilla Torsåker.
Jag har hunnit med att duscha, ätit frukost OCH lagat mat till matlådan!
Yeeeaaaah...
Så nu luktar mitt nytvättade hår FISKPINNAR!
Jamms jamms...

Nu ska jag åka till jobbet...

Jobbe?
Naj...
Semesta!

Tss... Vecka 25 går jag på SEMESTER... Fan långt dit...
Tysen veckor känns de som...
*suckitisuck*



Fjonkan - *lipar åt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0