Jag förlorade...

...påskkärringstävlingen i år IGEN...

LS ringde och frågade om jag haft besök av några...
När mitt svar blev nej så skyndade hon sig med att säga att hon ledde med 4-0...
Typiskt.

Strax efteråt kom min sötaste granne med en sjal på huvudet och önskade glad påsk!
Då stod det 4-1! :D

Tillbringade typ 80% inne igår...
Jag va juh så dum att jag visade Ma mitt drömhus på blocket... Vilket oxå visade sig bli hennes drömhus med...
Typiskt.

Vi tog bilen och åkte runt och kollade på husen härikring...
De finns så otroligt vackra hus här så de är inte sant!
Jag är alldeles TOKKÄR i hus som är målade i "Torsåkersfärgerna"
Vita hus med gröna och röda detaljer... Rött plåttak...
I LOVE!

När vi kom hem från vår hus-tittar-rajd så hade jag MISSAT 2st RIKTIGA påskkärrignar...
Typiskt.

Åt av deras godis igår så jag fick ont i magen.
Stackars mig.
Typiskt.

På kvällen åkte jag hem till Pa för att se till katterna...
Där hittade jag min ica-check!
25:-!
Tjohooo!
Jag kanske slipper fnaska iaf! :P
...har inte vågat kolla mitt konto...
Vet att de inte ser speciellt bra ut... :S
Hoppas på en bättre lön nu den här månaden...
Så pissigt när man inte har kunnat ta ut i timbanken...
Just ja! De är avläsning av de där den här månaden oxå... Tur ja klarar mig...
Tror ja...

AH! SOLEN!
Va glad jag blir!

En annan sak jag är väldigt glad för idag är att jag INTE är bakis! :D
Kan tänka mig att det är en hel del folk där ute som ja, för de första inte är vaken den här tiden...
Men som kommer må pyton när de vaknar! :P
Hehehe...
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen! ;D

BS: FAN va härligt att ica öppnar kl 8 redan!
Hade dom inte så ett tag förut? Har för mig det... 8-20...
Gräjt iaf!

Slinker in: Klart vi klagar på vad männen gör, vilka ska vi annars klaga på?! ;D

Fy fan va de ilar i min mun.
Skit.
Min Pa tyckte inte jag skulle ha kvar min tandförsäkring då jag har så fina tänder ändå...
Jag tjänade inget på de iaf...
Förklarade att jag vill va försäkrad så länge jag har visdomständerna kvar...
Slutar jag va försäkrad så LOVAR jag att de börjar jävlas mera med mig...
Påpekade oxå att de va pga att de utökat åldersgruppen nu som gjort att de blivit dyrare...
Gamla gubbar som han med skitdåliga tänder gör att jag får betala mer och de mindre...
De tyckte han SÅKLART var rättvist...
hahahahaha... Pukko...


Näe om jag ska ta och äta gofrukost idag igen!
Hembakta, ljuvligt goda tekakor! :D
Påljummade i micron så de känns nybakta!

Är de typ inte Polarbröd som chockfryser sitt bröd när de gräddats så de ska kännas sådär jättefärskt när de tinas i butik?
Ja chockfrös inte mina brö´n...
Men de är goda ändå!
hehehe...

När jag bläddrade i min bakbok igår så hittade jag receptp å Pinnbröd...
Man gjorde en skitenkel deg...
Sen rullade man den runt en pinne och gräddade över öppen eld ute...
Fränt!
Tykisk grej man skulle kunna göra med sina syskonbarn... lr tipsa sin systers man om^^


Har funderat på en sak...
Vilka kändisar jag tycker är snygg...
Kom fram till att jag inte kunde komma på någon sådär direkt...
Lr jo... Han kocken Christian är snygg...
Likaså han i prison break...
Och han Jack som är med i Men in trees...
Lr han är inte snygg... han kan bara behandla och se kvinnor med de där speciella som gör att man blir kär...
Skithuve.
Varför visar de såna på tv för?!

     

Inga som helst likheter...
Men om man sätter ihop alla...
Vad får man då?

En supersnäll karl som kan laga mat och behandla/älska sin kvinna på rätt sätt...
Han är smart och tatuerad.
Bor i en cell och vägen ut till friheten går bakom toaletten!
<3 <3 <3 <3 <3




Fan va bra jag fick till de! :D

Nu ska jag äta frukost!

Ha en bra dag alla!



Fjonkan - Har inte fått nån puss än...


Kommentarer
Postat av: Slinker in

Man kan aldrig få en kvinna helt nöjd, så är det bara. Tids nog så börjas det gnälla :P

2010-04-05 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0