Eftersom jag...

...är lagd åt de tekniska hållet så fibblade jag bort mitt internet häromdagen! :P

Ja men vafaen!
Inte kan man väl tro att ett gamalt program hade nåt med att de nya att göra...
Så jag tog bort de!
:P

De slutade funka och så ringde jag teliasupporten igår... Jag med min hesa hals...
Fast åh andra sidan så hade han jag pratade med, gröt i sin så...^^

Hade jag fått tänka liiiite till hade jag nog kommit på lösningen själv... hahaha...
Ominstallerade skiten...
Jag skulle ringa tillbaka om de krångla...
Och de gjorde de juh... SÅKLART!


De kom upp ett fönster där det stod "No disc"
:S
Ringde J som inte heller visste va de va för någe... Så ringde jag telasupporten  IGEN...
Jaaaa, de va bara det att på de där minutrarna jag fibblat -så hade dom STÄNGT för dagen!
MORR!


Jag blev ARG och kryssade de där jävla fönstret...
DÅ började det installeras!
Hahahahahahahaha!

Så det var alltså sagan om den tekniska lilla Fjonkan´s äventyr mot Internet!
;P



Jahaaaa...
Idag har jag faktiskt NAMNSDAG!
Klockan är i skrivande stund 07.43 och INGEN har messat och gratulerat mig ännu...
:P
Mina systrar är förjävliga på att komma ihåg!
...men man ska väl inte ropa hej? :P



Ska ta och slänga i mig lite gröt innan det bär ut till sommarstället^^
Ska tvätta och baka en massa!
Jag och LS fyller på torsdag och då blir det kalaaaas!

Kommer nog aldrig glömma den gången när vi sovit hos pappa båda två...
Jag hade klivit upp i tid och börjat baka och LS tog sovis...
Hon vaknade kanske vid 11 lr nåt...
När hon kom in i köket och fick se alla kakorna så sa hon:
"Mmmmmm, FRUKOST!!" ;D

Hahahahahaa!!

På onsdag ska vi göra tårtorna...
Eftersom vi ALLTID varit fröknarna tvärsemot så vill jag ha smörgåstårta och LS vanlig tårta!
Så har det alltså ALLTID varit!

I år ska vi fira födelsedagen hemma hos MIG...
Tyckte vi sa nåt sånt i ett svagt ögonblick^^
Funderar på allvar att använda papperstallrikar och plastbestick...
Jooo... jag HAR vanliga så att de räcker men jag tycker det finns roligare saker att göra på ett kalas än att stå och diska... Dessutom så är vi inte så kräsna i min släkt...

Lär komma ihåg att ta med lite stolar bara...
Jag har 8 stolar här och 4 till hos papps...
Jao jao...


Jaa, jag var juh på Kommunfest... Kanske ska nämna det?

Skitmycke folk!
Maten var okej...
Pia och gänget va skoj!
Trubaduren SÖG...
Black Jack var fanimej bättre!
Före kl 12 så gick vi därifrån...
Drog på mig ett skavsår och sen åkte vi på Statoil och köpte korv!

De va göttare än kräm och kräm som är så gött! ;P

   

Vimmelbilder!

 
Sug-Britt, MASen och Janne!


Black Jack!

 



Toakort - I LOVE!

De va deee...

Nu ska jag göra mig i ordning!

Puss & Kram!



Fjonkan - Bake meee... Bake me my friend - Bake me again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0