De känns...

...i kroppen idag...

Två dagar med träning på raken...
Där fick ja! :D

Ska väl inte gå ut för hårt när latmasken övertagit min kropp de senaste månaderna...
CTn:8 min
Rodd: 2.5
Löp:22
Nacke, axlar rygg...
Jag måste bli snabbare i benen och få upp styrkan i ryggen...

Damn, jag älskar träningsvärk! :D



Idag ska jag träffa mina Älskade syskon med familj och äta påskmat!
(De va den träningen de...hehe...)

Ska träffas i Gävle så innan ska jag nog in i sandviken och shoppa lite... Ev. i Valbo...
Ja vill ha de där skorna!
Men bara om de finns i stl 35...
Kanske borde fråga den här gången^^
Lär verkligen se över ekonomin oxå...
Hummm...

Får fnaska så jag får ihop till skorna isf...
Så jävla sällan jag hittar skor som är okej...
Jag har små fötter förvisso, men jag är en kräsen jäkel :P

Näe nu ska jag duscha och äta frukost...
Och messa min BS!

Hoppas alla haft en bra påsk!
-Min börjar och slutar idag!




Fjonkan - <3 sin familj!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia och Bönan i magen

haha men jag och min bror är lika.

Gärna tio min innan än tio min efter! :)

Jag impulsar typ aldrig, då får jag spader haha

2010-04-05 @ 10:38:57
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0