Aaaaaaah...

...de va skönt!

...Neh, ja har inte fesit... Jag har faktiskt draigt en runda på gymmet! :D
*gör vågen*

Hade inte varit där sen i januari... Skämms på mig!
Aja... Nu är de snart vår och då kommer vårkänslorna och då vill Fjonkan va fit...
De blir nog braaa...

Körde 11 min på CTn och jag höll på att DÖ.
30 min på löpbandet... 2747m.
De va inte lika jobbigt...
4,5km/h... Tänk på att jag har TAXBEN! :P

Avslutade med att köra lite rygg/nacke/axlar...
Känner att dom är jätteotränade...
Måste träna dom om jag ska orka med mitt jobb... Så är de bara!

Efter de åkte jag hem till Pa och matade katter och tömde lådan...
Vägde mig på vågen och den lär ABSOLUT vara TRASIG!
Bör skickas på lagning snarast^^


Nu har jag precis fått i mig frukost... GRÖT!
Gött...

Fick reda på häromdagen att vi ska betala startavg. för Vårruset med Hälsopengen!
Toppen!
De ska bli SKITROLIGT!
Och som alla vet sen förra året:
Regnar det ska jag ha VIT t-shirt!!! ;D


Hade en stor jävla havsörn (skata alt. kråka) på fönsterblecket nyss... Undra vad den ville...
Den fick då inte plats där de kan ja då säga...
Den hoppades säkert på att få se mig naken... Men där gick den bet! HA!

En välbehövlig dusch väntar nu!

Sen ska jag åka till jobbet och fortsätta fira min påsk där...

Lär komma ihåg att köpa mjölk och balsam! :P


Tänk vad mycket man hinner med om man kliver upp I TID istället för att ligga och sova fram till lunch...
Lr vad säger ni? ;)



Fjonkan - Blev fan trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0