You can...

...get it if you really want it...
Hitch går på tvn... Varför har inte jag någon dejtingcoach? Skulle behöva en... Hahaha...
Ska kika på filmen - man kanske lär sig något...

Jaa, jag lever... Vet att jag inte har uppdaterat på någa dagar nu...
Ja har fatiskt inte haft nåt att skriva om... Ivf inget som jag vill att alla kan ta del av...

Hur gulligt är det inte att trots det att man klantat sig, blir kallad prinsessa...? :)

Ååååh... håller på att tvätta... är inne på den 3e maskinen nu... Har lyckats samla på mig massor av tvätt... Hur kan de komma sig?

Jaaa... En erfarenhet rikare - Har köpt olja till bilen idag för första gången ever!
Ah, hur svårt var det inte i oljedjungeln då? Hittade en som va bra tillslut ivf...
Lampan slutade lysa och bilen slutade låta som en traktor! hahaha...

Åt korv med bröd idag... hur underbart gott var det inte på en skala då?!
Perfekt dagen-efter-käk... MAssor med lök och gurkmajjo... Mumms!

Vem vare som sa att han lätt skulle kunna sätta på Lady Gaga...?
Fan ja har minne som en guldfisk... Ah, hon va på reklamen nyss, därför ja kom och tänka på det...

Tittade på Ensam mamma söker... Fy vilken hemsk dialekt de har de från sandviken... Hua...
Det lät... Ja fy, jag skämdes nästan... Men alla är väl inte sådär extrema heller...
Ja tyckte inte att det lät så hemskt när jag gick i skolan där... aja...

Matte: Funderar du fortfarande...? :P

Näe, nu ska ja fortsätta glo film...



Fjonkan - lär sig av sina misstag...

Kommentarer
Postat av: Matte

Ja jag funderar.....hittar fan inte en vinkel som jag liknar nån modell....inte nån stans på kroppen...får nog ta och åka hela långa vägen till Hofors så att du får peka ut den vinkeln :)

2009-09-27 @ 23:22:55
Postat av: Matte

Vad hade du gjort för misstag som du ev kunde ha lärt dig nått av då??....nyfiken i en strut :)

2009-09-28 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0