Smider planer...

... i mitt huvud... Det kommer bli SÅ BRA... Ska lägga fram mitt förslag om några veckor när stressade människor inte är så stressade... lr så lär jag göra det snart nog? Stressen kanske bara blir värre...
Jaa, jag känner mig riktigt jävla nöjd ivf med tanken!
Iiiiii! Jag är så braaa! Det kommer bli sååå braaaaa...
Det här ska jag göra själv... Det ska komma från BARA mig... Ååååh! Jag kan knappt bärga mig!
Lr... Asså... Vad äre som gör att jag inte kan göra slag i sak redan nu???
Jo just ja...stressade människor... skit oxå... Mmm.. ska fundera lite mera...

Men nu blire sängen...
Ska upp tidigt imån INNAN jobbet och simma igen... Weee! Va duktiga vi är! :D
Varför tickar tiden på så jävla fort på kvällarna??
Och vart tog Matte vägen?! :O



Fjonkan - Är en idéspruta!

Kommentarer
Postat av: Matte

Saknat mina små Komments? :D



Har läst och flinat varje dag....kan ju inte skriva jämnt heller



kram

2009-09-22 @ 00:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0