Njuter av...

...tystnaden... Så himla skönt att inte höra någonting...
Drog aldrig på nå musik i bilen på vägen hem... Känns som om jag behöver rensa huvudet...

Igårkväll när jag satt halvnakenfis framför datorn så fick jag ett mess...
kl va kanske strax efter 22.30... Klädde på mig igen och gick en promenix med Ma... Det var hur skönt som helst ute... ljummet... som en sommarnatt...
Efter promenixen gick vi in, hämtade fika och filtar och satte oss på gräsmattan... Och i skenet från gatlyset pratade vi om olika känslor... Skönt att få prata av sig... Att ha någon som lyssnar på en...
Allt det allvarliga avbröts då Ma trodde hon hörde en björn vissla...
Och när hon trodde att "Juggarna" åkte förbi med sin bil och kollade efter Mi´s fyrhjuling...
Ah, vi gick in strax efter det eftersom vi båda är mörkrädda dessutom... Hehehe...
Kl va nog 02.45 när jag kom i säng i natt... Så värt de!

Snart blir min lägenhet ev. invaderad av stadsbor och då är det slut på friden... Hehe...
Har varit rätt så lungt på jobbet med... lr näe... Blev riven på handen och slagen över mun av en tant...
Och av en annan fick jag höra att hon älskade mig... Och eftersom jag är så jävla blödig blev jag hur tårögd som helst... *suckar högt*
Har det något med mina jävla hormoner att göra lr va fan äre för fel på mig?!
Iofs så är det väl bra att kunna och våga visa vad man känner på de viset... Men... Jaa.. jag blir inte riktigt klok på mig själv ibland...

På fredag ska jag och Ma hämta solarna som jag hitta på blocket...
Ett riktigt kaaaap... Sen ska det slipas och målas och grejas! Eeeh.. nån som har lite sandpapper tillövers? :D

När jag öppnade ögonen imorse hade jag fått ett sms... Som jag inte alls hört...
Det stod:

"Fan ta dig! Jag får inte på Signe strumpbyxor till klänningen idag för att FJONKAN SÄGER ATT DET ÄR SOMMAR!!! Nu kan du tala om för henne att det är HÖST tycker jag! SUCK!" / Storesyrran

Talade med lilltjejen på tfn senare där jag förklarade för henne att det inte var så mycke sommar längre och att hon kanske skulle ta på sig strumpbyxorna när det är kallt ute... hehehe...
Vilken bra mamma jag kommer bli! ;)
-Trots att jag inte läst 5p pedagogik på HiG! ;P
lr hur var det LS? ;P

Nya rör i solariet på jobbet... Var tvungen att testa dom på rasten idag... Varmt vare... puuuh...
Klart godkända! Ska mejla om att fläkten inte funkar... Fasen...de hade jag glömt...
aja... Det är en dag i morgon med...


Om man  blundar hårt och önskar sig något, slår önskan in då?? Man kan juh alltid försöka och hoppas...



Fjonkan - är lite rädd faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Matte

Tror nog med att du blir en bra mamma....bara du ger sjutton i att jäklas med andra föräldrar!! :)



Fan va du solar då....tycker att du ser bra ut som du är..

2009-09-03 @ 20:54:07
Postat av: Matte

Kanske ska ta och köpa lite Chanel Sport....he he

2009-09-03 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0