Musculus biceps brachii...

... lr "armens tvåhövdade muskel" - som det heter på svenska...
Jag sitter alltså här i min ensamhet, kl ääär... 22.12... Och jag skrattar högt!
När jag spänner högerarmen kan man se muskeln flytta sig uppåt sakta...saaakta.. och sen hoppa till!!
Va töntigt! Hahahaa... Jag har fått armmuskler!! ;D
Bra bra!
Simmningen börjar ge resultat! ...lr nåt... Hahahaha...
Fredag kör vi igen tjejer!! woohooo!

Känner att jag har träningvärk i lår och armar från den där mojängen på gymmet... I liiiiiike.. :D

Hualigen va trött jag är... Att kliva upp kl 05.00 är eg ingen höjdare... Sängen ser väldigt lockande ut lär jag säga...

Gav bort en bikini idag... Som en förlåt-för-att-ja-spydde-ner-din-soffa-present...
Roligt att den passade! Färgen är juh skitläcker! Sååå snyggg när man bli brun! :D
48 dagar kvar... lr? :D

Kikade Idol hos BS ikväll... Slängde iväg en röst på Clara... Fan... 5.70 lr va kosta de? Ja har inte råååd med mer röster...  Skulle ha skickat från BS mobil istället :P hehehehe...
På vägen hem i bilen så sjöng jag som en galning...
Fan vad jag önskar att jag hade en fin sångröst! Det finns nästan inget läckrare...

Matte: Sluta sura nu och träd fram! :P

Näe nu jädrans blire sängen...
Funderar på antingen en promenix lr en sovmorron imån.... Lutar åt det sistnämnda...som det känns nu ivf...
Jag ställer klockan så får vi se om jag vaknar innan den ringer... Hehehe...

Tjopp tjopp...



Fjonkan - Kanske borde ta det lite lugnt med äggen?

Kommentarer
Postat av: Matte

träd fram...låter som jag skulle gå i kyrkan eller nått...hua ligen :)



och vadå sura....du bet ju redan vem jag är....eller??



kram

2009-09-30 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0