Min systers...

...våg var inte nå rolig ikväll... Men de är väl som hon säger, man ska inte väga sig på kvällen... :P
Och absoluuut inte efter en massa popcorn! haha...

Kikade Idol och smaskade... Popcorn och vatten! woohooo! ....eeeh... Diet.
Jaa, så fick han åka hem till Gävle igen då min plattsättare... Synd... Hade varit najs att få vila ögonen på honom i höstmörkret... Mmm...
Jag faller som sagt för killar som kan sjunga och spela gitarr... Svaaaaag!
Aja, får väl åka och leta på honom i Gävle då... Hahaha... Det är snokar-sonja ni har att göra med!

Nån mer som va snygg i Idol har ja inte sett än... Guuud va jag är ytlig... Ingen av de killar jagträffat som varit något att ha har kunnat sjunga... lr... vafan vet ja om de? hummm... Ah, vi har inte kommit så långt att jag fått veta det då om ja säger så...
Ifall ni undrar så kan jag sjunga... Jag är riktigt bra på de ljusa och höga tonerna. De sätter jag på en gång... Anledningen till varför jag inte sökte till Idol va för att jag är för bra helt enkelt... Det hade inte blivit någon bra höst om jag kommit med och utklassat Alla... :P Höhöhöhööö...
Oooooo... "Ja ljuger så braaaaaa!"

Såg att LS och Jojje kommit hem välbehållna från Härjedalen och fågeljakten... Bra.
Knäppte du nån björn på nötterna LS? hehehe...

Näe fy fan... ögonen rullar i huvudet på mig... Dax för tottoá sen sängen!

Lär laga mat imån fm med.. aja...de hinns...



Fjonkan - Sänd mig ett par miljoner på posten!

Kommentarer
Postat av: klaus

hemligheten med att sjunga sitter i pungen :P

2009-09-23 @ 18:50:41
Postat av: Lil Sis

Haha! Ja, kanske i de höga tonerna? Då får man nypa i ordentligt :P

Sen kanske pungen är i storlek som en baslåda, eller?!

2009-09-23 @ 20:02:24
Postat av: klaus

precis, nej baslådan sitter ju där bak :P

2009-09-23 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0