Ledig helg...

...och inga speciella planer alls! Underbart!
Skönt att bara få vara... Har jobbat 2 helger på raken så de är säkert därför jag känner såhär...

Började dagen med en 55minuters promenix i solen... Ja, efter min sovmorron dvs.. :P
Klev inte upp förens kanske halv 9...
Tidigt ändå med tanke på att ja va chaffis  i natt...

Efter promenixen blev det frukost! Snacka om att jag verkligen är vrååålhungrig efter jag varit ute och gått... lr simmat...
På menyn stod gröt och ägg...
Efter det har jag suttit på balkongen och solat... Jaaa, i bikini... I SEPTEMBER... Hade de inte varit för alla gula löv på träden så hade man kunnat tro att de var sommar...
Jag blundade och låtsades...
Satt ute i flera timmar... Ja, faktiskt... Så underbart... En perfekt dag!
Behöver verkligen lite therese-tid...

Nu sitter ja hemma hos pappa och fryser... Så jävla kallt här så att tom. isbjörnarna skulle klä på sig...
Väntar på att tvättmaskinen ska gå klart så jag kan åka hem och hänga...
Om några timmar ska jag köra folk till gävle... Sen blir det en visit hos lillasyster och jojje...

brrr brrr... Kanske inte borde skippa mina tankar på att bli hockeymorsa... Fan va ja hatar när det är kallt....
Har plockat med mig mitt pass oxå... Onödigt att de ligger hemma hos pappa...
Fy fan va ung jag vaaaar! Så olik mig... Hur många år sen vare jag skaffa det?
Har bara använt det en endast gång...
Pappas kommentar var ivf klockren... "Ska du åka utomlands....lr?"
JAAAA...

Hihihi... Va skoj att så många är så impad på mig! Det sporrar mig mera!
Nu hoppas jag att jag får hålla mig frisk så att jag kan fortsätta med det här nu när det går så bra för mig igen!

Faaan... passar på att dricka vatten när ja är hos pappa... Har varit här i nån timme nu och gått på toa 400ggr... tyyp... riktigt intressant...
hahahaha...

Var hos BS och kikade Idol igårkväll... Åkte upp innan barnen somnat... De har sovit de sista gångerna ja varit där...
När ja öppnade dörren kom det 3 små söta barn och kastade sig på mig!
"Fjoooonkaaaaaaan!!"
Det är helt otroligt med barn... De dömmer inte och älskar en gränslöst...
Alfons, Melker och Signe... Jag ÄLSKAR er! <3 <3 <3



Fjonkan - Hatar pappas våg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0