Klamydia...

...måndag har gått och blivit en bra traditon! 14 september är det drop in för att testa sig!
Så kom igen Alla (klantjävlar) där ute som "glömt" kondomen i sommar! Gå och testa Er! :D

Puuuh... Är fortfarande mätt av maten igår... Älskar att ha en god matlåda att se fram emot! hahaha... tokifia som jag äär...

Något annat heeeeelt sjukt... Jag har börjat packa min resväska... Jag packar i mitt huvud än så länge... alltså planerar...
"Den ska meeed... och deeeen... och dom dära.... nej den där får stanna hemma... ooo, den måste med!"
De är 67 dagar kvar lr vad sa jag igår? Jag är fan pirrig... 15 + 5 kg får man ta med sig...
Vad tänker dom på?! Jag ska va borta i 2 veckor! Jag har aldrig packat för 2 veckor NÅGONSIN...

Jag skulle vilja va kille... För det första kanske man inte hade behövt packa själv ens en gång... Det hade antagligen ens tjej/fru gjort åt en då... Och hur svårt är det eg att packa ner 14 par kalsonger och några badshorts? Möjligtvis ett cyklop och en kamera... Ah, just ja... tandborsten...  Tandkräm har antagligen nån annan med sig... typ...
Jag skulle INTE behövt packa ner; 3-4 flaskor shampoo och balsam. Hårborste. 4-5 olika bikinisar. Minst lika många skor! Rakhyvel + gel (de kan man oxå låna av sin fru om man vill...) Massa underkläder. Klänningar, kjolar, nån byxa och kofta för "kalla" kvällar...  Gaaah... Jag ska inte sitta såhär!
Jag blir tokig(are)...

Jaaajaaaa... de löser sig väl... Måste tänka så....
67 dagar... Kommer du ihåg när det var 9 månader kvar LS? ;D hihihihi...
Förresten... Kom ihåg att höra dig för om vaccination!
Tur man inte är spruträdd... Lr ja... Sätter dom den i röven så känns de juh inte...
Armen är värre... Där spänner det juh lite... Oooo... LS, vart hade du tänkt hugga in sprutan?! :S

Hahaha.. Appropå röv...
Lär citera Jojje:
"Bakdel?! -Det är en världsdel!!"
Hahaha... Fast han har tagit det ur en film men va ja skratta när han sa så!
Menade det dock inte till mig... Hade han gjort det hade han haft tomt på tänder i munnen nästa gång han skratta... hehe... neehdå... hehe...
Va aggressiv jag lät...  :D

Neeh... Nu så...
Frulletajm... Gröööt... De där jag gjorde igår morse med vaniljyoughurt, banan och hallon va inte så jädrans gott... De smakade... lr de va juh mer att det var så tjockt och slemmigt som gjorde de... Hua...
Kan inte med att ha sånt i min mun...
Intressant, precis som ALLT annat i min blogg... hähähä...

Näe nu så!



Fjonkan - tjoue tjoue tjoooooe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0