Jao ogillar...

...att jobba dubbelskift... Har ett sånt idag... 7-12 och sen 16-20... Värdelöst... Men men.. allt för att få ihop mer tid...
Känner mig trött idag... Antagligen pga magen... Det var bättre förr säger många och jag är benägen att hålla med... hehe...
Aja...det går väl över... Eg skulle jag vilat en stund nu... passat på... Men de blir nästan ännu värre efteråt...
Kom ivf hem till ett dukat bort!
LS hade gjort potatis, lax, sås och grönsaker... Mumms...

Hade en intressant konversation jag och LS med munnen full i choklad... hahaha... Ingen av oss tänkte direkt på de heller... hahaha...

Ja: Nu kom jag på det, "Jag-kan-inte-titta-på-dig!"
LS: Ja, va va de??
Ja: Du och jag när vi sjöng singstar...

Jaa...de va roligare än vad man kan läsa av de här... Munnen som sagt full i choklad och man hörde knappt orden alls...
Fick skrattanfall och Jojje är som alltid snabb fram med mobilen för att få sin svägerskas hästgnägg inspelat! hehehe...

Näe, jag måste nog ligga en stund ivf...



Fjonkan - *gäääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0