Höstdagar...

...fyllda med frisk luft och sol... Är det inte underbart?
Juh mer och oftare jag är ute på mina promenixer destomera uppskattar jag naturen...
Jag har alltid varit anti höst och vinter... Men jag börjar finna tjusningen i de...
Upplevelsen i fjällen väckte mig... Även fastän marken är täckt med snö kan det vara underbart...

Det kan ha med att göra att jag mår bättre nu oxå...
Jag känner mig pigg... Så skönt att kunna ta tag i sitt liv... Förändra... Och att det ger resultat...
Ställde mig på vågen hemma hos pappa nu på morron... Jag börjar gilla den :P
Minus lite mer än 2 kilo...
Min mage är mindre... Kärlekshandtagen är oxå mindre... och mina bröst börjar försvinna... Hummm...
Får se om det blir nå gym ikväll... Känner mig taggad...

Som sagt, sov hos pappa i natt... Ja, helt ensam ute i skogen... Inte ens katterna ville göra mig sällskap i natt...
Såg 3 av 4... LS: Fick ni med er Beda hem??

Det är konstigt vad man kan förändras... Ibland till de bättre men oxå till de sämre...

Hade ett djupt samtal med min systers man härom natten... Ett uppskattat sådant...
Han är rätt klok... Och han fick mig att inse att saker och ting säkert skulle bli bättre om jag bara tog tag i de...
Så det ska jag göra... Hoppas allt förändras...

Ge lite för att vinna mycket... Tänkvärt...

Matte: De kommer inte hjälpa att du åker till Hofors... Det är inte där jag finns... :P Du får helt enkelt fundera vidare...  Och de där med misstagen... Alla misstag lär man sig nåt av... Jag tänker inte tala om mitt/mina... Jag erkänner bara att jag gjort misstag....

Näe... Om Prinsessan ska ta och slänga sig i duschen... Sen lär det ätas lunch... Ska laga matlåda till imån oxå... Fasen va inte roligt det är... Hade någon friat så hade jag haft någon att både äta och dela mina räkningar med... Den här månaden kostar bara bilen mig säkert 5tusen... Sjukt... Nu måste jag komma ihåg att ringa om försäkringen!!! Ännu ett misstag jag lärt mig av!

 

Fjonkan - känner sig rätt nöjd ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0