"Det verkar så lätt...


...att bara stöta på...
Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så.
Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart...

...Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå...
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på!
Jag ser på dig, och du ser på mig.
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig.
Jag vill känna din kropp emot min...




Har haft mig en funderar-natt... Kunde inte stanna hemma så jag tog bilen och åkte iväg...

Vänner är de som tar emot besök kl 12 på natten...
Som lyssnar och ger råd...
Man får höra sånt man vill höra... och inte höra...
Råd från kill respektive tjejkompisar är garanterat olika...
Även om båda är på ens sida så skiljer de sig...
Men båda är lika uppskattade!
Tack för inatt, M.
-Och tack för att du hade kläderna på dig...
<3

Råd om killar från killar...
Dom vet juh om att dom tänker med "växelspaken" -de flesta... Och enligt min "källa"
så är killar som inte gör det ytterst ovanliga...

Alla vill inte "Provköra bilen innan man köper den"
Och det är väl okej...
Men de borde ivf lära sig att växla... Man växlar inte från femman till att lägga i backen...
Det blir så ryckligt och man får ont... Man kan få skitont...
Känns som om lacken på min bil blivit repad... och att det är mitt fel att den är det...
Vafan hade jag så bråttom iväg för?
Jag blir så arg, ledsen och besviken på mig själv...

Att jag aldrig kan lära mig köra bil som folk...



Fjonkan - är en värdelös bilförare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0