Desperat...

...jag? Vafaen säger du LS? Jag har väl aaaaaldrig varit desperat!
Jag tyckte bara att det kändes jobbigt med alla räkningar den här månaden och hade kunnat döda för att ha någon att dela dom med ;P
Höhöhö...

Frågar ni mina jobbarkompisar så säger de samma sak... Att jag är desperat...
Jag spelar bara sån... Har man varit singel hur länge som helst så blir man kräsen och inte bortskämd... Jag hittar inte ordet... Ja, nöjd på nå vis... Ibland är man rädd för att vara 2... Och andra gånger så längtar man som bara den efter det...
Det är skönt att ha tid för sig själv... Men i längden blir det rätt tråkigt...
Under åren som singel har jag vuxit... (inte bara på bredden och längden...)
Läste någonstans i nån tjejtidning... "Gillar inte din (blivande) kille att sola, se det som en möjlighet att resa med dina vänninor istället!" Hajjar ni tänket?

Man sitter inte ihop för att man är tillsammans... Jag skulle Aldrig hindra min kille från att göra någonting han vill... Aldrig. Jag skulle nog vara världens bästa flilckvän... Synd att ingen hajjat det än bara... Har några dåliga sidor oxå, men det har juh alla... Det kommer man inte ifrån... (de tas dock ej upp här...)
Många år som singel gör att man har mkt innestående... Mkt att ge... Frukost på sängen... Ett upptappat bad när han kommer hem från en tuff dag på jobbet, nystädat... Massage... Mat och bakdoft i köket... Massor av sex....
Jag ska inte sitta såhär... Fan vad jag saknar någon att skämma bort...

Nu ska jag slänga ihop vitlökssåsen till min matlåda imån... Baconlindad kyckling och sallad...
Sen blir det duschen såfort den blir ledig... Lär raka diverse för imån blir det HH och simmning för hela slanten INNAN jag går och jobbar! :S
Så upp kl 05! Tjooohooo!


Fjonkan - ta mig bakifrån va trött jag är!

Kommentarer
Postat av: Matte

Är så impad av att du orkar träna INNAN du går och jobbar....



synd att man inte är singel då....då skulle man fria till dig .....så att du får nån att dela räkningarna med :)



Sen lät ju det andra inte så dumt heller med bad upptappat när man kommer från jobbet tex :D

2009-09-18 @ 06:51:53
Postat av: Lil Sis

Jag vill inte ha det svart på vitt att min sii-sii sysslar med massa snusk, det kan man räkna ut ändå.... och sen förtränga...

Skip the details.. :)

Är stolt över dig och önskar att jag hade lite av den självkontrollen som du har...

Förresten, 49 dagar kvar till Västindien!!!! :)

2009-09-18 @ 22:50:06
Postat av: Lil Sis

Är lite impad över att du går upp kl 05 för att träna och för att "Matte" läser din blogg kl 06:51:53...

2009-09-18 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0