Äntligen ledig...

...i 4 hela dagar! Sååå underbart skönt!
Undra hur man ska fördriva tiden....?

Imån blire ivf till att simma i ottan... Elin kom med en skitbra idé! Va glad ja blidde!
Simma... Bubbla... Basta... Och äta frukost i relaxen! Hur underbart lät inte det?!
Efter det avslutar jag ivf det hela med att lägga mig på grillen i 20 minuter... Åååh! Jag längtar!!!
Snacka om belöning!!  Hihihihi!!

Imånkväll blire tacobuffé med Ma och Mi! Trevlans! De bjöd på mat ikväll... mumms! Ma gör så satans god mat att de finns inte! Vräkte i mig kyckling, hemmagjord currysås och sallad!
Är rätt duktig och håller i min kött - sallad - sås - frukt -diet... Duttiii... :D

Hihihi... Tack LS... Tycker själv att jag kan se skillnad på min mage tex.. och kanske på låren... men jag har en lång bit kvar att vandra... Men det känns bra att va en bit påväg!
Får ta och börja vicka mer på min "världsdel" då... Om de är de som krävs för att få bort handtagen... :P
Fast lite handtag ska de va... Det är fint... :)
Hahaha...
Blidde inge gymma ikväll... Ska ta det på söndag lr på måndagkväll istället... Jag gillar inte när jag skjuter på saker... Men mat och IDOL va viktigare ikväll... Hehehe... Det är viktigt med belöning oxå!

Matte: Tack snälla... :)
Näe du har rätt i att vi inte känner varandra...
Faller mig i smaken... humm... I vissa vinklar har du modelldrag... ;)

Fasen va kl ska rinna iväg!
Fan drygt att behöva raka sig 2ggr/vecka... Det är ett heltidsjobb! hahaha...

Just jävlar! jag eldar juh på toan! Sheit... ljus... lär blåsa...
Done.

Jaa.. idag då... Fick mig ett nyp... på jobbet... Det hade kunnat varit häftigt om det inte var av:
1. En tant och 2. I armen, närmare bestämt i gäddhänget...
Satan i gatan va ont det gjorde... jag var 2 millimeter från att börja gråta... Fick världens största blåmärke oxå... Snyggt... Ajj... De gör oooont...

Fick ett trevnlans tfnsamtal när ja va hemma hos Ma och Mi tidigare...
Det fick mig att komma på att jag inte är någon bra vän... Hur ofta ringer jag och hör hur det är med någon..?
Hör om de klarar sig... Det spelar ingen roll hur många ggr jag säger till mig själv att skärpa mig... Fan vilken sämst kompis jag är ibland...
Tack snälla M för din omtanke... <3
...hade varit skoj om du tittat in nån dag/kväll... :)

Näe.. om man skulle ta och kasta sig in i duschen...
Bläääh...



Fjonkan - Bara nypt i armen...


Kommentarer
Postat av: Matte

Ha ha....tror inte att du vet vem jag är :D



(funderar på vilka vinklar som kan ha modelldrag....och var på kroppen dom vinklarna finns)



2009-09-24 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0