Vilken kväll...

...det var igår! Hahahaha...
Det var längesen jag skrattade sådär jävla mycke!
Blev hämtad av Cam och Stina efter de slutat jobbet... Satt hemma hos Cam före... De smuttade på rötjut och jag på min öööl... hahaha... Som sagt, jag har inte riktigt hajjat de där med viiin än...

Åkte till Sandviken och satte oss på Mulles... Mkt folk... Mest äldre och inte nåt snyggt att titta på alls... Toalettgolvet var mer charmigt än nån av alla gubbar där inne... hahaha...
Hann kanske vara där högt en timme innan vi kom på att vi skulle tillbaka till hemmaplan... Så fick de bli... Depå... Jättemycke folk i farten! Några kändisar som va de va superskoj att se/prata med! :D
Musiken var dock inge bra... Skitmusik...

Vad är det med mig? Är jag nån slags magnet som drar till mig värmlänningar?! :P
Jag är smickrad men den här gången blev det ett vänligt men bestämt "nej tack!" hahaha...

Sms som "Ring mig fem i 2" "Får jag låna din oxblodsfärgade soffa och en filt inatt?" & "Jag har hittat cam nu, tack för ikväll!" Blev skickade...

Vaknade på Cam´s soffa under 2 fleecefiltar... Sminket satt kvar... Likaså kvällens outfit...
Håret va lite på ända... Sjukt att man kan kika sig i spegeln dagen efter och tycka att man fortfarande ser bra ut... Cam´s spegel är underbar! :D

Kul att höra att man blivit smalare oxå.. :)
"Fan F, vart har du tagit vägen?!" Hehehe... Tack Emma... Behövde få höra´t :)

Körkort, betalkort, nycklar och mobil = med hem! :D

Hahaha... Ja jävlar... Tack tjejer för en superskoj kväll jag sen kommer glömma! :D

Har precis ätit fil med massa socker... Snabb energiii...
Blir till att dra i sig några korv med bröd om ett tag...

Fan va jag är svag för dina ögon... Shit... De är vackra...
De ramlar jag för... Mmmm....

Idag händer inte mkt... Mata katter och tvätta... Sen kanske ja ska en sväng ner till tjejerna på Bryggan... Sista föreställningen där ikväll...

Skulle behöva både städa och diska men en dag som denna är inte bra nog ^^
Näe... Fy fan... Det blir nog sängen en sväng... puuuh...



Fjonkan - Den man ligger med får bädda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0