Vaniljdoften...

...har ännu inte lagt sig... Det luktar i heeeela lägenheten... I min frys ligger nu flera påsar med ljuvligt goda vaniljbullar och bara väntar på att få bli uppätna!

Ställde klockan idag för att jag skulle baka... 07.15 skrek den i mitt öra... Och jag masade mig upp... Fastän det var jobbigt...
Jag fattar inte... Vad är det med mig egentligen? Varför måste jag laga mat lr baka i bara underkläderna?!
Kanske jag inte skulle sagt det... Hehe... Men mina bullar är ivf bakade med ett ton kärlek!

Ma var in på fm och åt en bullfrukost... Jag erkänner... Jag åt oxå bullfrukost... 4 bullar och 2 glas iskall mjölk... Det var bättre än sex! Hahahahaha... Skämt å sido... lr näe... Mitt i bullätandet och njutandet funderade jag på hur längesen de va nu... Aja... Har överlevt förr.... ^^

BS:
Tack... Vad skulle jag göra utan din man :P Får se om papps dyker upp efter jobbet imån och fixar det... Troligen inte... "/

Sanna:
 Jaa, jag vill börja träna! Men då vill jag träna på gymmet här nere på min gata i staaaan... ;)
De var iofs billigare där på Atlet... Men de kostar för mig att åka... + att jag tror att jag kommer gymma oftare om det inte är så omständigt att ta sig dit... Hajjar du? :)

Matte:
Vilken tråkig tjej du verkar ha! Va vare hon Anna Anka sa? Om din man vill ha sig en avsugning varje morron ska du ge honom det annars går han och är otrogen...
Jo, jag ska hålla i/ta tag i träningen... Och jag behöver det visst... Alla behöver träna... (Trodde aaaaldrig att jag skulle skriva det...)
Mår bra... Jo, bättre kroppsligt nu än på länge ivf...
Fina flickor skriver dagbok... Påstå inte att jag är en fin flicka... Chockade min granne för en vecka sen så de heter duga! :)

Läser på nätet nu att de som rånade ica här hemma fick fängelsstraff... Alla utom den yngsta... Han fick nå annat straff... Bra.

Ååååååh... *gääääsp* Börjar bli riktigt trött nu... Inte såååå konstigt...
Funderar starkt på mer bullbak... Näe inte ikväll såklart... tok... Nästa gång blir det med kardemumma! De är oxå smaskit!

Testade nya mascaran jag fick utav M... Suuuper bra juh! Guuud så långa ögonfransar jag fick! Och inga spindelben! Oooo.... Ja gillar!

Var och solade på kvällningen... Sååå skönt... Kan inte fatta att det är typ en månad kvar tills vi åker... iiiii.... EN månad! iiiiiii...

Näe... Duschen... Sen sängen... Imån ska det simmas igen!! Kom igen tjejer!! Va duktiga vi är!! *gör vågen för oss* hehehe...



Fjonkan - Fick en ögonfrans I ögat....typiskt...

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Ta med dig bullar till mig imorgon! :D Haha!

2009-10-05 @ 22:38:23
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0