Slöapan...

...i mig är väckt! Har sovit sen i fredags typ.. Skotta grus räknas inte som träning...
Snart ska jag ringa och väcka Mi... Gymmet hägrar!
Var där i 40 minuter efter jobbet igår oxå... Som Hillberg sa: Alltid något!
Att inte jag tänkte så?! Men de är juh det.. Alltid något... Jag hade juh kunnat varit hemma och inte tagit reda på disken istället... Lr inte dammsugit... Lr gjort nå annat som inte är så skoj....

Jobbarkompis1: Jag skulle kunna tänka mig att samla burkar för att få ihop pengar till den där bebisgrejen till M...
Jag: Jaaa, och jag skulle kunna tänka mig gå på gatan...
Jobbarkompis2: Vad kostar den där grejen då?
Jag: En avsugning!
Jobbarkompis2: Åh va kostar en sån då?!
Jag: 300:- typ...
Jobbarkompis2: Fan va du va billig!!

Ooo... Att jag aldrig kan va tyst! Jag kommer på när jag hispat ur mig nåt att de kanske inte var så lämpligt...
I de här sammanhanget så stod det en manlig boende bredvid... Men han tyckte att det var minst lika skoj som vi för fasen va vi skrattade! :D
Jag är och förblir inte riktigt klok! hehehehe...
Undrar om karlar tror att sånt här snack försigår på ett jobb där det nästan bara jobbar kvinnor...? Lr ja, de försigår väl bara på den avdelningen jag är och jobbar på... ^^
Hahahaha...

Snart kommer Moa hem!! Fasen va fort 2 veckor i Thailand har gått! Hoppas inte 2 veckor är lika kort tid på Aruba... Hur äre med tidsskillnaden?! ;P (Jag gjorde mig dum nu...är väl tvungen att förklara det...hehe...)
Mikas Malin fuskräknar dagarna! Hahahaha... så idag har hon 15 dagar kvar medans jag har 16... och vi ska åka med samma plan både dit och hem.... hummm... Hehehe...
Hon sa att man omöjligt kan räkna med dagen man åker.... Men de lär man väl göra?! lr jaa... De är ju iofs mindre dagar kvar om man räknar som hon gör...
Man kan göra så men de är inte rätt.. :P

Undra om jag lär köpa mjölk...? En liten en kanske...

Näe nu är det dax att dra på sig lite kläder... Si de sååå...
Ska åka och jobba till kl 13 med... SEN är jag ledig i 3 dagar! Tjohoooo! :D
Vilken vecka det varit... 5 skift på 4 dagar... Så effektiv har jag varit! ^^



Fjonkan - Ser snaaaart ut som Arnold...

Kommentarer
Postat av: Elin

Lunar Tessa??? LUNAR???!!!! Jag dränker dig på fredag, det är ett som är säkert ;P

2009-10-22 @ 10:17:16
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Malin

gah! nej. man kan inte räkna fredagen som en dag.

planet går klockan 10 på morgonen, så om det ska vara rätt så är det 15dagar och 10 timmar(typ).



haha så äre!

2009-10-22 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0