Skola...

...imån då! Jaa, Jag ska såklart följa med min systerson! Ska vara med en heeel dag! Det ska bli så himla skoj!
Att tänka på/komma ihåg: Inget tuggummi. Inge pill på mobiltfn. Inte svära. Ta med frukt! :D
Gobiten ringde mig på jobbet ikväll bara för att berätta att det blir tacos till lunch i skolan imån! Mumms!
Passar mig perfekt då det ser ut som om man är typ 6år när man äter det... Kladd och spill! hihihi...
Slipper jag tänka på att äta med gaffel OCH kniv! Skööönt!

Jajjemen... Blidde gymmet imorse... Väckte juh Mi... Hade typ inte somnat förens runt 5 på morron... :S
Fasen va skönt det är att bli sådär härligt trött efter ett pass...
Tror jag körde igenom allt x3 idag... Ja, allt utom den där förbannade rygg-tränar-övninggen... Fasen va dryyyg den är... Och då äre min kroppsvikt jag lyfter... Sjukt... Så den körde jag 3x10 istället för 3x15 typ...
Får så mkt blod i huvudet att ja håller på att svimma när ja böjer mig oxå! hahahahahaha!!

Ma ringde när vi var där... Sa attvi var seeega! hahaha... Hon va röka sugen...
Då började Mi gapa i bakgrunden och fråga vart hans kalsonger var... "Näemen, har du dom i munnen!!"
"klä på dig nu då!" Pukko... :D

Elin: Hahahahaha... Jag ser fram emot att bli dränkt! :D

Malin R: Kanske det är dags att börja räkna timmar istället för dagar? Vad säger du? Hehehehe...

Matte: Kommentera!

LS & BS: Tyst ni är då!

Tog mig en springtur komb. promenix på kvällen... Jaa, även om det bara handlar om några hundra meter så äre ivf något!  lr?! :D

Näe... dags att sova! Simma med tjejerna imån! Som jag har längtat!!
Ska läsa taxfree katalogen en gång till innan ja lägger igen bara... ^^



Fjonkan - Skickar iväg en slängpuss...   <3

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vi får gört! då kanske vi blir mer ense om hur det ska räknas! ;)

2009-10-22 @ 23:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0