Röd ljung...

...pryder nu gravarna... Jättefint blev det... Jag och mina systrar har varit och planterat hos Mamma, farfar och farmors syster idag... Vi blir alltid så nöjda efter att vi planterat hos dom...
Men de är nå speciellt med att få sätta dit ljung på hösten... mmm... Göra klart på nå vis...
Tände ljus gjorde vi oxå...

Jahapp... Bor hos pappa i helgen för att han inte är hemma... Ute råder höststorm -typ.
Blåser som sjutton... Tror nästan att de är varmare ute än inne... 21 grader - in my ass att de är!
Brrr.... Golvkallt så de räcker och blir över ivf... LS sitter instängd i köket... Har dragit igång ugnen och tänt värmeljus i hopp om nån nån mer varmgrad...

Igår hade jag en riktig slappis dag... Ah, va duktig och simma på morron men efer det spårade det ur...
Gick hem till Ma och Mi och kikade på tv... somnade... kika tv... somnade... hahaha...
Sen va vi på affären och ja köpte så jag kunde slänga ihop en tacopaj...
Den blidde goood... :)

Kikade Idol igår med LS oxå... Rätt som åkte ur... Hon va juh lätt sötast av tjejerna men hon sjöng juh inte så värst bra... mm...

näe fy fasen... de blir en lugn helg känner jag... Mat och mys med LS för heeela slanten...
Nästa helg blir det ev utgång...
Nån som vet om de slagit upp portarna till nya Harrys i Falun än?? Skulle vilja dit och kika...läget... :P
För guuud så trevligt folk de finns i Falun! :D

Har tittat i taxfree katalogen... Oooooh!
Har redan beställt 2st Hawaiian lipgloss till utresan... Sunkissed... uj uj uj...
Skulle vilja ha mig JPG parfymen oxå... Den sniffa gott... Men vi får la seee... Vill åka till Valbo och handla de sista nu oxå så man kan känna sig klar med allt som ska med i resväskan...
Linnen... Nån ny bh... Minneskort... shampoo och balsam och allt sånt... Rakhyvlar... Gaaaaah! hahahaha...
Fast... Jag har juh 20 dagar på mig att fixa de sååååå... :P
Jag tror inte de är sant!!

Hörde av Moa på fejsan oxå... Hon har de varmt och skönt... Är tydligen riktigt brun och fin... Fy fasen...
Men snart är jag det meeeeed!! :D

Näe... brrr... Gääääsp...



Fjonkan - konstaterar att riktigt bra tjejer tål att ha skit under naglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0