Jag gråter...

...alltså till...håll i er... POSTKODMILJONÄREN! Satt sedan och skrattade för mig själv samtidigt som jag torkade tårarna... Då precis ringer Malin och frågar vad jag gör... Hon satt oxå och grät till sama sak! hahahahahahaha! Vi är knäppisar vi! Ja kunde inte gråta till PS I love you men till de där kunde jag! Hahahahaha...
Hormoner, hormoner...

Ah, de Malin ville va att jag skulle kika över och glo film med dom...
De lät MYCKE bättre än att sitta hemma själv och mysa....
Hann dock tröstäta lite glass... ^^ Vilken tur :P Hahahaha....

Jag har valnöt mellan tänderna! Irri som fan! Ja, inte en hel nöt utan typ lite sånt där... åååååh.... Faaan oxå....

Var hem och matade katterna... Orka inte sova där ute ikväll... Åker dit på dan imån istället och tvättar å grejar...
Idag fick vi ett mejl där det stod att det bara är 13 dagar kvar tills vi åker!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!
De suger till i magen bra nu ska ni veta! :D hihihihihi...

Idag har jag gjort något som är så wild and crazy så de finns inte! Så inte jag!
Men skoj var det och man lär juh faktiskt chansa ibland!
Satsar man inget vinner man inte heller! hihi...
hihi.... hiiii.... :D

Jajaa...
Fasen va besviken jag blir när det inte kommenteras lika ofta som förut...
Humm... Så svårt äre väl inte? aja...

trött blidde jag med.. hur ska det här sluta?! sheit...
ajaaa...

Nu fåre vara nog! :D




Fjonkan - tokitoook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0