Ingen konst...

...att äta och motionera regelbundet om man är ledig...
Idag blev till att kliva upp i ottan... Simma 1 timme med Elin... Skööönt... Sen lite bastu efter det... (bara ölen som saknades...)
Hem - åt gröt i soffan framför nyhetsmorron... -Somnade av en stund... Det var nästan skönare än att simma... Hahaha...

När jagvaknade sken solen som bara fasen... Snöra på mig skorna och gick vanliga rundan... Så skönt när det känns lätt att gå... Gick som på moln... -utan att faktiskt inte va ett enda dugg kär...

Åååhhej och håå... Nu sitter jag här... Har nästan precis ätit upp min maaat... Samma som till lunch igår; Köttfärsbiffar och superduper god hemmagjord sås... Sallad och gelé... Mmmmm... Fy fasen alltså...
Mli kommer snart... Erbjöd henne att smaka mummsig mat... Eventuellt bättre än skolans gråa korv och rotmos?
Fan...Rotmos och fläsklägg... Satan va gott... Hahaha... Snacka om tantig...

LS: Jag och "Matte" ska inte prata mer snusk... lr förresten... har vi gjort det? Diskuterade sillibröst... Tycker du de är snuskigt?  hehe...
Jag saknar dig! Kom och hälsa pååå... <3
Jag hade lätt kommit till stan om det funnits pengar... "/

Sandra: Nu missade du bullarna jag hade lagt ner i simväskan! åååh... typiskt... ;P

Elin: Jaa, låt gamla människor vara! Låt dom dö lyckliga!

Näe... Om man ska börja kika outfit till kvällens galamidda hos fröken M...
Svarta jeansleggings... De är bra för de sitter inte åt över magen (=man får i mkt maaat!)
Sen då? upptill? Lär rota igenom garderoberna... Har fan INGA kläder som är roliga...
Aah... Ser ivf fram emot god mat... Hempizza... Mmmm... Vet juh hur de slutar - jag får laga... M sköter disken... lr det gör iofs diskmaskinen...

Nu kommer nog Mli snart...

"När häller man i alkoholen i maten?
-När man vill bli full!"
Solklart! :D


Fjonkan - feel gooood!

Kommentarer
Postat av: Matte

Vadå prata snusk????

vi har väl inte sagt ett snuskigt ord :) iaf inte jag....skillnad med dig....med avsugning och så...:)



Vad chockade du din granne med då??

2009-10-06 @ 19:41:54
Postat av: Lil Sis

Flört o snusk är from nu bannat på denna blogg :P

Kom inte å säg att ni inte pratar snusk, för de gör ni!

Ja, inte vet jag när vi ska hälsa på, är ledig ons+tors sen gör jag natthelgen IGEN! åhhh....

Spar en bulle te mäj :)

<3 dig!

PoK

/Lil Sis!

2009-10-06 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0