Hittar ingen...

...bra inledning! Ha. De va juh en inledning de med... Typ jämt brukar det alltid poppa upp nåt i huvudet... Vad jag ska börja bloggen med och vad jag ska avsluta den med!
Jag har de aldrig klart innan ja ska skriva... De bara poppar upp... Onödigt att veta.. Mmm... ;)

Sitter och grubblar över de där gymkortet... VILL HAA!
Skulle vilja lösa ett nu men just nu finns inte pengarna... Skulle vilja ha en mindre/fastare/snyggare rumpa innan resan...
Kommer ha pengar i slutet av oktober... Men jag åker juh den 6e november... Så då missar jag 2v träning...
Och frågan ääär... Hur motiverad är jag att träna när jag kommer hem från resan....? Aja. Får fundera lite mer på de dära... Ska jag ta mig råd och i kragen den här sista månaden? Humm... Ja funderar starkt på de...

Känns riktigt bra nu när byxorna börjar bli för stora! hihihihihi... Får gå och dra upp dom heeela tiden...
Snart blire skärp lr inköp av nya...
Ah, hahaha... Jag går ner i vikt och min söta vän M blir bara tjockare... Så underbart fin i sin alldeles perfekta bebismage... Guuud så stor hon blivit! Var ett tag sen vi sågs nu... Oj oj oj... Det går undan...

Tog en promenix med M efter jobbet... Babblade massa... Skönt med luft... och det var uppehåll i regnandet... När vi kom hem började det dugga... snacka om flyt!
-Dejt med tjejerna på tisdagkväll! Hemmapizza och sallad! Mummsi mummsi! De ser ja fram emot! :)

Efter de åkte ja till BS och hämtade hushållsassistenten... Det lutar åt bullbak imån!
Aaaah... Melker tyckte jag inte behövde komma alls när jag stannade så kort stund... Hahahaha... Hygglo... :)

Handlade oxå... Köpte ÄKTA vaniljsocker... Det blir sån skillnad i smaken! Äkta vanlijsocker... Då tänker jag på hon Leila Lindholm... Som henne skulle jag vilja se ut/vara! Vilken tjej! Söt, kreativ, duktig... mmm... Jävla hon! ;)

Åkte till papps och tvättade... Trodde jag skulle få lampan fixad... Men tydligen inte ikväll... *suckar* Varför blir ja inte förvånad...? Ska jag behöva köra in i en älgjävel för att de ska hända nåt... Blir arg och besviken på honom samtidigt som jag blir arg och besviken på mig själv... Visst fan kan ja köpa en lampjävel själv och pilla dit... Om ja visste vafan de skulle vara för lampa... och hur i helvete man satt dit den...
Men eftersom han hade en lampa hemma och erbjöd sig sätta dit den såå... Aja... Fan orkar inte...
Blir bara så ledsen... puuh...

Matte:
Hahaha... Så du hittar ingen modellvinkel... Tråkigt... :P
Kan ja inte få titta åt dig? Jag...tokfarlig...? eeeh... Varför säger du så? Kom igen nu dåå!
Åh vad tänker jag med? Klart alla killar skulle stanna hemma för att få klämma lite...
Gillar du sillisar förresten?

Såg nåt så groteskt på tvn så de finns inte... "Världens största bröst"
Tjejer som lagt in huuur mkt silli som heslt... Helt... Ooo... Näe fy va otäckt...
Alltså... 4,5kg silli/bröst... Nån ville stoppa in över 5kg...
På frågan: "Får du inte ont i axlarna/ryggen?
Svarade en tjej: "Jo, jag får jätteont... Men jag brukar lägga upp brösten på bordet för att vila lite..."
En annan visade sina gamla ilägg som hon sparat... Hon var tvungen att ta ut dom för att de gjorde henne sjuk... I iläggen simmade det runt massa gojs... Så äckligt så ja trodde ja skulle kräkas...
Och dumfan stoppar i nya... Aja...
Och bharna... Vi snackar alltså icakassar... Jag säger bara: HERREGUUUD!

Jag är absolut inte emot bröstoperationer!
Jag förstår folk som lider av för små/stora bröst... Då är det okej att lägga i... Men att överdriva sådär tycker jag är...näe... Men men... Klart, folk gör som de vill... Bara man är lycklig så!

Fan för att de börjar bli kallt ute!!
Tvättar och spritar händerna som en jävla galning på jobbet... De blir torra som fnöske... Och de har spruckit... Och de kliar... "/

Aaaah.. Tittade på Ensam mamma söker... Alltså... Hur i helafriden... Jaja... Folk gör såklart som de vill... Klart de, skulle jag oxå vara 37årig 4barns mamma skulle jag oxå vilja ha en toyboy...
Han som hon kysstes med hade juh snygg kropp... Skulle man väl kanske inte tacka nej till... Spännande för henne att bo hos honom...när han bor tillsammans med sin lillebror... Hahahahahahahaha...

Hahaha... Ja råkade säga högt att om ja hade haft barn skulle ja söka till de dära... Ja, efter jag sett vad grabbarna fixar och donat åt tjejerna... Och sen att man kan få kyssas lite... (de sa ja dock inte högt)
De såg juh för himla mysigt ut... *drömmer om*
Pappa frågade om ja verkligen skulle ha sökt...
Då svarade jag: "Jaaa, för då kanske jag hade fått upp hyllorna i sovrummet nån gång...." Piiiik... Hahahaha...
Mm...

Näe nu blir det sängen för att imån börja dagen med... Promenix? Frukost? Bullbak? Hoppas jag har ork!
Känner mig dock 10kg lättare och piggare sen jag satte igång med träningen... hihiii.... Aja... Nog nu... :P



Fjonkan - Ligger verkligen i lä med sin lilla E-kupa...


Kommentarer
Postat av: Bs

Ta med lampfan hit nån dag,så fixar Johan det åt dig! Du kan ju inte köra runt enögd nu när det är så mörkt på kvällarna!!

Speciellt inte när du har en bit att köra till jobbet...

Kram

2009-10-05 @ 06:27:07
Postat av: Matte

Klart som sjutton att man stannar hemma om man får klämma....men sånt händer på tok för sällan...:(



Om jag gillar sillisar....nepp...har klämt på sånna en gång förut....inget jag gillar....gillar naturella :) men sen kan jag ju ha fel....nån kanske har silicon som känns som vanliga....vad vet jag



Kram och kör på med träningen...inte för att du behöver det....snygg som´du är...men du verkar må bra just nu

2009-10-05 @ 06:38:29
Postat av: Sanna

kom igen och börja träna :D klart du ska... det kostar 175 nere på atlet ;)

2009-10-05 @ 18:07:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan
Postat av: Matte

Tänkte på dig när jag läste detta



Det är bara fina flickor som för dagbok. Dåliga flickor har inte tid

:::::::::::::::::::::Tallulah Bankhead

2009-10-05 @ 20:35:23
Postat av: Lil Sis

Jag tycker att du och "matte" kan börja föra er konversation någon annanstans, jag vill veta andra saker om min syster, inte massa jävla snusk.

Ang. lampan så är det inte särskilt svårt att köpa en på macken och få hjälp där att sätta dit den :P

Kram

/Lil Sis

2009-10-05 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0