Gymkort...

...är from idag införskaffat! Yey! Var dit 07.30 i morse och fick instruktioner i alla maskiner... Jaa, det är inte bara ett heller... De ska ställas in efter min längd och styrka... Kände mig som en klen liten fis när TANTEN som kom efter ett tag tog mkt mer kg än jag... Aja... Alla är vi nybörjare nångång...
Körde nästan ett helt pass... Är så jävla svag i magen/syggen märkte jag... Skaka som fan... aja...
Roligt ska det ivf bli...
Mi sa att han skulle komma förbi kl 8... Men vart var han? Vilse i skogen? Nu håller vi i det här med träningen Mi! :D
-Det här ska bli skitkul! :D

Har precis petat i mig en kombinerad frukost/lunch... lr snart... Gröten var SÅ god vill jag lova!
Har lite och fixa med här hemma... Cam messa och ville att ja skulle skjutsa henne till Gävle så hon kunde köpa en bil... Och jag har juh faktiskt inget inplanerat såå... De kan juh va trevligt med en lilten utflykt! :)
...Beroende på vad kl blir så kanske jag svänger förbi min lillasyster... Längesen nu juh....

Igår jobbade jag till 16... Efter kikade min far förbi och fixade lampan i bilen... Så nu kör jag inte längde med en enögding... Bra... Det är jävligt mörkt på kvällarna nu...
Åkte hem till Hoo och tvättade sen... Lagade mat... Korv och pepparrotssås och broccoli... Mumms!
Sen åt jag och pappa några bullar till efterrrätt... ;D
Blev kvar till sent då det var massa spännande på tvn... Lär passa på och kika på kanaler man inte har hemma!  hehehe...

Aaaah! Jag då... Mitt jävla klantarsel... Jag va så jävla klantig att jag skrattade högt åt mig själv!
Hade foppatofflor på mig inomhus för att de va så golvkallt... Så fastnade jag med toffeln mellan soffan och soffbordet... Reser mig halvt och störtar ner i armstödet på soffan med låret och vrickar till handen! Hahahaha...
Jaa de lär ha sett rätt fult ut...

Elin: Visst får man drömma om dubbelmackor... Mmmmm...

Matte: Jag skulle bara kolla om du fortfarande var med mig... Du har juh blivit så tyst...

tordis: Så jag känner dig?? :D


Näe fy fan va trött jag blev... Dags att resa på sig då... Har hänt att jag somnat sittade framför datorn... Hahahaha... Ögonlocken har då varit vääääldigt tunga! :P

Nu väntar disk och fix!



Fjonkan - Räknar till 23...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0