Dubbelmacka...

....dubbelgångare, dubbelmoral, dagens dubbel, dubbelskift! Där vare! Dubbelsift! 
(Har rätt tråkig humor så jag hade skulle ha skrivit med "Dubbelbad" oxå!! hahahaha...)
Blahaaa... Slut i huvudet efter att ha tillbringat typ heeeela dan på jobbet... Var hem efter kl 12 - laga mat - diska och la mig på soffan och sov en timme... för att sen åka och dra mitt strå till stacken -IGEN!
Men de har gått bra... Helgen har varit lugn på jobbet...

LS: Du kommer bli världens sötaste pumpa! Jag antar att de är röven du ska måla orange och svart?! :D
Har sett en bild på nån som gjort så nånstans... Humm... hahahaha...

Vi lär hitta på nå tema... Skulle va skitroligt! :D
Taggad som fan! hahahaha... Är som ett litet barn! hahahaha...
Jaa, Amber lät juh mkt bättre än Malena Ivarsson... (!?)
Lär juh säga att jag har skaffat mig mkt mer erfarenhet vad gäller mat och motion än om sex på sista tiden...
Och då kan jag juh få användning av de där guldiga "gladiatorlinnet" jag har hänger i garderoben!
-ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle ha sagt! ;P
Jag kommer bli sååååå läcker! ><

Faceboook... Fy fasen va jag älskar facebook... Hahahahaha... Jaa, jag erkänner! :D
De va SM som lurade in mig på face... Jag sa; Näääe, va är de däääär? SM du vet att jag inte kan engelska!
Men: Tadaaaaa!! Och nu äre på svenska! Lr ja, de har varit de ett tag! Superbra!
Perfekt för mig som är så satans nyfiken på allt och alla... hohohoho... Uppdaterad vill jag lova!
Va dumt de lät... men jag är säkert inte ensam om att va nyfiken... lr? ;)

Appropå ensam... Kika på Ensam mamma söker hos BS efter jobbet...
Alltså.. Jag kan inte begriiiipa vad småpöjkarna ser i tanten som är 37...?!
Vad hos ser i dom kan jag förstå... Han hade juh rätt snygg kropp... *dregglar en aning* hahaha...
Hon såg då ivf rätt nöjd ut efter övernattningen där...
(ursäkta mitt språk) Nyknullad och superlycklig!
Men vem skulle inte vilja ligga med en 25åring??!! ;P
(Fjonkan är 25. Reds. Anm.)

Råkade precis trycka bort det jag skrivit... Skitkul... Som tur var så försvann inte allt... Då hade jag blivit gaaalen!
Det har hänt att jag blivit så jävla sur på datorn att jag stängt av skiten och lagt mig för att sova... hahahaha...
Har man varit singel för länge om man har dagliga bråk med sin dator?? hehehehehe....

Aaaaah! Lite sur jag blev... men mest snopen... Sjuksköterskorna på jobbet hade användt sin hälsopeng till att gå på revyn!!! Jag vill oxå använda min hälsopeng till det!! Jag vill inte bowla på kvällen den 6e november...
Då är jag juh inte ens hemma för fan! Pissvareskitvademecum!
Okej... Jag är sur... Skitsur... ;)

Näe... klockan springer iväg! Imån blire till att kliva upp i tiiid... Jag och Mi ska till gymmet halv 8!!
Tjoohooo!! :D
I like... I like it a lot! :D
Hur vare nu igen? Någonting sexigt med svettiga kvinnor? *skrattar hysteriskt* Jaja... Jag lovar att jag inte ska svettas så jag blir så där oemotståndlig som bara jag kan bli! ><
Svett är äckligt...
På första plats kommer: Gammal svett. Och på andra plats: Ny svett.
Vilken lista!! hahahahaha!!

Nooooo...



Fjonkan - Lär träna på att spänna musklerna framför stooor spegel! :D

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Vilken tur att jag lurade in dig på FB, du kommer att vara mig för evigt tacksam. ;)

2009-10-12 @ 01:00:52
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Svart/orange rumpa är givet men hittar tyvärr ingen pumpadräkt...

Ville bara informera om att jag har lite planer gällande halloween så däää så :) retas

<3

/Lils Sis.

2009-10-12 @ 03:43:55
Postat av: Elin

...dubbelmacka Therese... dubbelmacka:D

2009-10-12 @ 10:42:40
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: tordis

jag var ironisk ;)

2009-10-12 @ 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0