Bullar...

...med riktig kall mjölk till... Finns det nå godare? Jo, det kanske det gör men fasen va längesen de va ja åt de innan ikväll... Mmmmm... Tack snälla söta Annica! :)

Åååh... Längesen jag jobbade till 21... Känns i kroppen... Fast det har verkligen gått jättebra att jobba ikväll... Allt har flytit på...

Imån ska jag träffa en utav mina feta vänner... Lr ja, hon jobbar ivf på att bli fet...
Mysigt med bebismagar... :)
Jag har bestämt att jag ska gå ner så pass mkt i vikt att det syns att ja är gravid innan jag blir det... Sen lär man kanske ha en kille med... lr? Har hört det... Fast... Syrran tvättade bara sina trosor med Johans kallingar hävdar hon bestämt... 3ggr verkar det ha fungerat... Tur jag inte tvättar här i tvättstugan... Fy vilket hemskt resultat det skulle kunna bli...
"Fjonkan 25 år och Helge 89 år blev nyligen föräldrar till lille........"

Skrev på Fejsan idag:
"Fjonkan fick ett kedjesms i midsomras... Det stod att om jag bröt så skulle jag riskera 10 år med hängmage, hängröv, hängtuttar, oönskad hårväxt och lite sex... Just nu önskar jag mig en personlig tränare som kan hjälpa mig med ivf de sistnämnda! ^^"

Ma vet att jag är seriös... (eeeh....)
Och Ante som jag inte hört nåt från på flera månader typ skrev och berättade för mig hur kass i skallen jag är :D hahaha...  taaaack!

Matte:
Glömde svara på din kommetar i det förra blogginlägget... Sorry...
-Så jävla skoj äre väl inte att klämma på lite bröst...? Tror knappast det är nåt man håller sig hemma för att få göra...
Jasså jag gissade fel på din ålder... Skit oxå. Ja då vet jag juh absolut inte vem du är... Och då tar jag tillbaka de där med modellvinkel... Hahahaha...
Skriv ett meddelande till mig på fejsan då!!!
Lr du kanske inte vågar....

Jahapp... Att man aldrig lär sig... Komma i säng i tid, vad är det?
Sov som en gris inatt.... Huuur skönt som helst... Såg antagligen ut som han ormen i Robin hood.... ZzzzZzzzZzz... hehehehe...

Har kikat upp det där med gäddhänget nu ivf... En del säger att man inte kan få bort fettet därifrån utan att man bara kan göra så att musklerna fyller ut lite... Aja... Det är inte gäddhänget jag stör mig på mest...

Vilken dag vare det var bygdemarknad här i byn? Vare idag lr imån?? Rätt så mysigt faktiskt... Även om det tar ca 2 minuter att gå igenom och kolla...

Om man är Oxe som jag är så ska man tydligen hitta en partner på en resa detta år...
Vare sig de är till Aruba lr till ICA... Resa som resa... Ah, de visar sig väl! :D

Faaaan... Ja har nysit typ 3-4 ggr idag... Jag vill inte bli sjuk! Kändes som om jag hade feber oxå... Imån åker alvedonen med i väskan till jobbet... Utifall...

Regn och ruskväder hare varit idag... Var livrädd för att de skulle frysa på till kvällen när ja skulle åka hem... Men de håller sig nog på + inatt skulle ja tro...

Näe fy 17... Ögonen känns tunga...



Fjonkan - Förstår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D jag skulle lätt hålla mig hemma för att få klämma

....men sen är jag så att jag tycker att bröst är fina och sköna....både stora och små



hmmm....mer upplysning där än nödvändigt kanske



Och jag som gått och stått å kollat spegeln i alla vinklar.....suck



fel gissade du...och ja du har ingen aning om vem jag är :)



Klart att jag inte vågar att skiva till dig på fejjan....du är ju tokfarlig ju :D

2009-10-04 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0