Bonde söker...

..fur har börjat igen... Ikväll visade de avsnittet när bönderna fick ta emot alla brev! Hehehe...
Jag är övertygad om att de fuska... De är de som får flest brev som de ska följa sen... Men om man kolla på brevhögen som han den sista fick så vare inte alls många -meeeen... de vill följa honom ändå... Antagligen för att han va superblyg... Han hade inte haft någon tjej sen han va typ 17... och idag va han 42... Stackers...
Lr vafan säger jag? Jag är där snart jag oxå....

Fick ivf svar på vad prickarna på Rosa Bandet betyder... Det är blindskrift och betyder: "Ska bara"
Det är en karl som designat bandet i år... Behöver jag säga mera? ;P

Puh...
Jobbigt att försöka samla alla för en fika här hemma... Måndag em verkade va en bra dag.. tills ja fick höra att jojje skulle till tierp och jaga och LS inte hade nån bil... "/
Är rädd för att bullarna blir slut när Sundkvistarna varit här LS... Hehehehe...
Men jag ska baka fler nån dag framöver :)

Lyssnade på skivan ja fick av Eva idag... Dead by April... Liiite besviken lär jag säga... tröök... Men då vet ja deee... :)

Ska vara kattvakt i from imån... tydligen... Bara det att jag jobbar... Har ingen lust att åka ut i skogen efter kl 21 imånkväll... Så de tänker ja inte göra heller... JA åker dit på fredag... De klarar sig... Får väl köpa på mig några burkar mat och ta med... Fjäska till mig deras kärlek...
Synd att det där inte verkar bita på killar... De säger juh att vägen till mannens hjärta går genom ku... ja menar magen... ^^
Förresten, de verkar inte spela nån roll vilket... aja... Ska inte gå in närmare på det eftersom min kära lillasyster vill fortsätta tro att jag är oskuld, aldrig rört vid en man och numera är nunna som lever i cellibat...
Det sista är iofs nästan sant! hahaha...

Ja just ja! Alfons och Melker ska börja spela innebandy! Den oerhört STOLTA mostern ska följa med och kolla på måndag! Ska stå på sidan av plan och skrika mig hes! Som jag längtat!
Jag kommer säkerligen börja gråta... Otippat... Jag kanske får bli en innebandy-moster istället för en hockey-morsa... Hehehehe... Ser fram emot det ivf! Hejja hejja hejja!!! :D

Funderar ifall jag sträckt en muskel i vänster arm... Trodde de va träningsvärk först... Men de sitter juh bara i den ena armen... Så de kan de juh inte vara.... Aja... Får massera lite så kanske de blir braaa... Gör satans så ont bara...

Idag flög min käre kollega Moa till Thailand... Där ska hon stanna i 2 underbart sköna veckor... Sola, bada och dricka öl... -Och tänka på mig! :D
Jag vill oxå till Thailand!! Faaan! Ta mig dit!! Jag är kär i landet utan att ens varit där... Sjukt... Jag SKA dit nångång... Så är de bara!
Tillägger: 30 dagar kvar till vi åker till Västindien... Jiiiiihaaa! :D

Messade Natta idag och sa att jag har fler bikinis ja inte behöver... + några kjolar... ifall hon ville kika på de.. Hon skulle komma förbi nästa vecka nångång... :)

Näe, hur skulle det vara om fröken fräken la sig i tid nån kväll? Det verkar inte fungera...
I går kom jag i säng typ kl 1 på natten...
Tillbringade kvällen hemma hos M... Hon bjöd på mat och grejer... Mia var oxå med... Jaa, de blev som jag tänkte... Jag lagade maten... typ... Hehehe... Smaskigt värre ivf!
kom inte därifrån förens vid halv 12 lr nåt... puuuh...

Näe nu så... Nog om mig ^^


Fjonkan - Säger gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0