Problem med övervikt...

....vad gäller resväskan... Fan vad jag tjatar om den där jävla väskan med all jävla packning...
Ska packa i och väga om efter Natta och Sonny varit här... Tänker inte slänga upp allt nu...

Har precis städat heeela lägenheten... Skönt att ha det gjort ivf... Dammråttor stora som grävlingar... Inte illa lr hur? :P
Ska dra av golvet på tottoletten bara... sen är jag done! :D

Börjar träna lite smått på englesiskan redan nu... hahaha...
LS mejlade imorse... Hon i sin tur hade fått mejl från Ving... För att det är premiär för Ving att ha Aruba som resemål så ska vi mötas upp av negrer som spelar trummor, bjuder på tårta och mousserande vin... 08.45 på morron... ;D Inte illa inte illa! Hehehe... Det stod något om Förkväll oxå men de får vi väl ändå hoppas att vi inte blir med på... :S
Fjonkan gör V-tecknet bakom Carin Da Silva ^^ hahahahaha... En syn för gudarna! :D

Idag växla LS in pengar åt mig... Dollar... Fränt... :)

Känns bra att åka iväg ivf när det flög snö i luften idag... Inte heeelt fel :) Hihihihihi... Fy fasen!!

Elin: Hahahaha... Vi är lika sjuka du och jag! Och Neeej, jag vet inte varför... Kan det ha något med vad vi tänker/funderar på i vaket tillstånd? Fast jag tänke rint epå så mkt nakna tjejer... iofs har jag beblandat mig med många på sista tiden på HH... Jag tänker INTE spåna vidare vad gäller detta... ;)

Nu ska ja lägga på mattorna igen... :)



Fjonkan - Ser fram emot sol, gratisdrinkar, palmer och turkosa vatten.... Det är NÄRA nu!!

Kommentarer
Postat av: Malin

men du.. vi hade också problem med övervikten. eller hade, vi HAR! 17.4kg och 18.5kg!! (eller nått sådant) Så madde och mika har fått lugna mig med att det inte gör något! haha ;P

2009-11-04 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0