Mjukstart...

...är alltid en bra start!

Fasen va skönt det var att va ledig idag! Sovmorron och sen åkte jag hem till pappa och tvätta...
Somnade av på soffan... Hur mådde nackennär jag vaknade då? AJ... Aja... De går över tills de att jag ska gifta mig... LR... De har nog slutat gjort ont... haha...

Igår hjälpte jag Ma att dekorera smörgåstårtorna! Jättefina blidde de! Jag älskar att pyssla och pilla!
Mmm.... goda var de med...

Prinsesstårtan fick jag mig en bit av nu på kvällen... SMASKIG!

Hade Ma och Mi här på mat ikväll... Potatis, korv och pepparrotssås... Efterlängtat och vääääldigt smaskigt!
Mätta blidde vi och det var huvudaken!
Matlåda fick jag med... Jobb imån... Ledig torsdag igen... Hahaha.. Då blir det en fika med efterlängtade M på Hanssons...
Funderade på om jag skulle åka och köpa mig 2 ljustakar till köksfönstret... Men sen kom jag på att jag kanske har några ligger nånstans... ? Jag hade väl 2 där förra året? Vart tog de vägen? Mysko...
Stulna kanske... hehehe...

EFTERLYSES: Städhjälp av förråd! ;P
Snart kan man inte öppna dörren där utan att få massa i huvudet! Uuuuh... va slarvig jag ääär... :S

Elin: Tack för tipset! Får testa det en annan gång! hihi...

Matte: Sluta tjuvkika på mig på fejsan och ge dig tillkänna... :P

Skiiit... Alfons ringde till jobbet igår och berättade att de skulle ha innebandymatch den 13/12... SJÄLVKLART jobbar jag... Va de då jag skulle va lucia på jobbet? Njaaa... Lite glitter i håret får duga... Ingen som kommer ihåg att de är lucia ändå och ingen som ens lägger märke till de... Men jag försöker ivf! :D
Min karriär som innebandymoster, slutade den innan den ens började?
*gråter en skvätt*

Nepp... Här blir inga barn gjorda!




Fjonkan - Vart är min städerska?

Kommentarer
Postat av: Matte

Vadå kikar på dig på fejjan....skulle jag väl aldrig tro att jag gör flin

2009-11-25 @ 17:30:18
Postat av: Anonym

jag kan titta på bandymatch för jag är sjukskriven då... jippi....

2009-11-26 @ 01:17:06
Postat av: Anonym

jag kan titta på bandymatch för jag är sjukskriven då... jippi....not..

2009-11-26 @ 01:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0