Lyckans dag...

...lr vad... Jag är ironisk...

Hemma och sjuk... Fick knalla hem tidigare från jobbet igår... Huvudvärk och feber...
Imorse fick jag mens oxå... Jag är väl en lyckans ost...



Idag är det 5 år sedan min Älskade Lilla Mamma blev himlens sötaste Ängel...
Jag kan inte förstå det... Jag kan för allt i världen inte förstå...

Har suttit inne... isolerad idag... Men vad hjälper det?
Klockan hann bli eftermiddag innan jag bröt ihop...
Jag trodde att det inte skulle kännas så jobbigt som det faktiskt gör...
Fast det tror man juh till varje årsdag... Vem försöker man lura?

Jag saknar min Mamma varje dag... De märks och syns kanske inte på mig men jag gör det...
Dagar som denna tror man att hjärtat ska slitas ur kroppen för att det gör så ont...
Man gråter tills ögonen sväller igen... Tillslut finns det inga tårar kvar...

Jag saknar Mammas pussar... och kramar... Jag saknar hur hon luktade...
Hennes omtanke och kärlek... och för att inte tala om hennes mat...
Jag saknar att äta frukost tillsammans med henne... Och att få sitta nära henne i soffan och titta på ännu ett avsitt av Hem till gården...
Hennes röst...
Jag har fortfarande hennes mobilnummer inlagt i telefon... Jag har meddelanden från Mamma som är hur många år som helst, kvar i min inkorg... Jag brukar läsa dom ibland för att minnas...

Ikväll tänder vi ljus för henne och lägger 9 röda rosor på hennes grav...

...om man ändå fått ge genne rosorna direkt i handen och gett henne en bamsekram...

Usch... livet är orättvist...



Therese Älskar Sin Mamma <3

Kommentarer
Postat av: Matte

Svårt att veta vad man ska skriva när någon nära gått bort.....förstår att det är tungt sånna här dagar



Kram

2009-11-29 @ 16:15:22
Postat av: Elin

Usch Therese! Lider med dig! Vet hur jobbiga årsdagar är!



Men för att tala om bättre saker... man kan ju kanske läsa lite? Men mest dricka vin?

2009-11-29 @ 20:21:49
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Matte

Kom och tänka på en sak....hade jag kännt dig så skulle du fått en stooooor kram av mig...men nu gör jag inte det...men du kan få en stooor kram här iaf



KRAAAAAAAAAM

2009-11-29 @ 22:26:50
Postat av: Lil Sis

<3

2009-11-29 @ 22:39:00
Postat av: Bs

Det var precis som om jag skulle ha skrivit ovanstående meningar...

Älskar dig!!!! <3

2009-11-30 @ 05:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0