Kunde inte...

...sova längre än till strax efter 7... Sjukt... Imån kl 10.00 sitter jag på flyget på väg till Aruba...
Jag tror inte att jag förstått vad det är jag är på väg att göra... Det är helt ofattbart...
Jag skulle ha tagit åt mig att jobba idag... Ska jag verkligen gå runt här hemma själv och bara nervösa ner mig själv? Hahaha...

Ska roa mig med att plocka ögonbryn, klipppa tånaglar, färga håret och raka benen idag... Det kanske är ett heltidsjobb...? ;P

Matte: Va de "negerballs" som fick dig att vakna till liv igen?! Välkommen tillbaka! :)
-Negerbollarna var för övrigt vääääldigt smaskiga! Bra jobbat BS!

Malin: Jaa, det är inte skoj med övervikt...
Hoppas de inte är sååå kinkiga med ett kg hit lr dit... Jag har juh säkert full kvot i handbagaget med...
Jag la ner de där med vägningen... Hahaha...
Vågen strejkade när jag lyfte på stora väskan för vägning! ;P Hahahaha! Ska ta tag i det där under dagen...
Jaa.. De kostade 300:- för 5kg... + 160:- i nån avgift... Jag som läst fel... Aja, det ordnar sig! :)

Undra om jag ska slumra lite till... hehe... Trött...



Fjonkan - Snart blond och het!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjuk och sjuk!? Skulle väl nästan snarare kalla det livlig fantasi... eller eventuellt perveterade tankar!

2009-11-05 @ 12:26:28
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Matte

har varit här heeeel tiden....inte skrivit nå bara :)



Ha det så kul i Aruba då....med nyrakade snygga ben....resten är ju snyggt med för den delen ;)

2009-11-05 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0