Kalas...

...idag kl 16 för våran älskade lilla Melker fyller 5 år!!
Mamman till barnet har gjort smarrig tårta och bakat EGNA kakor! Wooohooo!! Save the negerballs for me! ;D

Kom precis hem från HH... Simmat med tjejorna... Tänkte nästan hoppa av idag... Vill slänga ner badkläderna i resväskan nuuuu... hahaha... Efter 55 minuters sim så gick vi upp, bubbla, duscha och sen frullade vi där! Mumms så smaskigt det var! Yoghurt, musli, smörgås och juice... Riktit mätt blidde jag... Men som sagt... De hade gärna kunnat fått ha lite frukt och sånt där...

*gääääääsp* Fasen va trött jag är... Vaknade före klockan... och den var ställd på 05.00...
Blundade i 5 minuter xtra... Drömde en xtra dröm... Modeller och nakna tjejer... ööööh... Varför lixom?!

Vakna med the voice... Har svikit nrj för dom ett tag nu.. ja några dagar...
Näe fy fan.. Jag lär slumra en stund om jag ska orka med dagen...
Ska åka och tvättta lite mer sen... och packa....
Lär komma ihåg att köra alvedom oxå! japp!



Fjonkan - Want to break free...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag drömde att Kim och hans kompis skickade kukbilder på mobilen till varandra för att de tyckte det var sexigt.... Varför?? Ja det vet ju varken du eller jag

2009-11-04 @ 18:07:53
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Matte

Negerballs ???? hmmm



2009-11-04 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0