FF-ombuds...

...möte kl 14 idag... Tror jag! :S hahaha... Vilken koll... Ja men vadååå... De är inte så lätt när man inte fått nån lapp lr inbjudan på en lapp med datum och tid... Nu fick jag det muntligt... Jag kommer inte ihåååg dååå... hahaha...
Hoppas de är så ivf... Får kika in till chiiifen när jag kommer och höra med henne...

Vaknade före klockan idag... Hade ställt den på typ halv 9 lr nåt... Tänkte att sovmorron är skönt! Men ikke... Vaknade typ halv 8... Masade mig upp... Med den där knepiga känslan i magen...
Resfeber... hua...

Gick in i vardagsrummet och tittade på alla kläder jag spridit ut där... Satte mig mitt i och började rulla om allt...
LS sa att om man rullar får man plats med mera... + att de inte blir så himelens skrynkligt...

Packa så lite som möjligt är rådet... Hallå, näääär började tjejer packa liiite?! hahahaha...
Eg tycker jag att jag har lite kläder ändå för att jag ska va borta i 2 veckor...

Har blivit preciiis som min älskade Mamma... Packa i plastpåsar... Och nu är det LS tur att bli GALEN på mig och mina plastpåsar... precis som jag blev på Mamma... Hahaha... Men det är inte roligt om saker går sönder och man får det i heeela väskan...
Hur många gånger har man tex inte haft en mosad banan i väskan efter en utflykt?!
Jaa men preciiis... Det är inte roligt... Och det blir juh sådana fruktansvärda fläckar av banan... hehehe...
Plastpåsar is the shit!

Messa Natta igår... Hon ska kika lite mer kläder... Hon hade tagit fram resväskorna igår... IGÅR!!!!
Jiiises! hahahaha... En annan har juh haft väskan framme och halvpackad i över en månad nu! ;D
Men så har jag blivit dumförklarad på kuppen med... Mina kära arbetskamrater skrattar bara åt mig...
Men jag vet att det eg är avundsjuka som ligger bakom... hehehehe... ^^
Sååå mycket prat de har varit om att följa med i mitt bagage och att inte bevilja min semesteransökan... hahaha... Jag veeeeet att dom eg inte klara sig utan mig ;D

Undra om jag ska ta och städa av imån...? Kan vara underbart skönt att komma hem till nystädat...
Ma skulle vattna mina blommor ivf... Jag utlovade en puss i påsk... hehehe...
Så himla mycket att komma ihåg nu... Har en låååång komihåg-lista...

Näe fy fasen...
Nu ska jag ta och packa ner matlådan och frukten i PÅSAR... ;P
Sen affären + jobbet...




Fjonkan - Funderar på gymmet ikväll... lr imån... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0