Närmare 30...

...än 20... Så äre.. hehe... Känns eg inte nå annorlunda att vara 25 än 24... När jag är 30 kommer jag att tänka tillbaka och vilja vara 25 igen... Alla vill väl vara yngre än vad de eg är...
Födelsedagen var ivf kanon :)
Smörgåstårtan smakade som den skulle... Och inte blev det mkt över! Helt otroligt!
Alla fick smaka av den oxå -trots att Johan var bland de första att äta av den.. ;P

Fick jättefina presenter och vackra blommor!
Fick min efterlängtade kamera! hihihihihihihi... <3 Och ett snajsigt cyklop... Presentkort på IKEA...
Tackar så mycket för allt! Och för att alla slapp bli presenterade för min nya sängkamrat...

Helgen har ivf vart heeeeelt perfekt!!¨
Sommarvärme och jag var ledig! Amazing!
Har legat i Hammar´n och pressat... hehe... Fredagen låg vi ute till kl 18....
Igår så försvann solen i dis lite tidigare så de blidde inte lika länge...
Fick bilen tvättad av en rastlös J! Så himla snällt!
Grillade fläskfilé... Ååååh de va så gott allt! mummsi! Sen kikade vi på en rysare som J hyrt... Jag gömde mig bakom en kudde och det tyckte vissa i sällskapet var skitroligt... Satt juh faktiskt helt ensam i min soffaaa! hehe... :)
Vilka vänner man har! <3

Idag har jag gjort massa nytta... Lr jaa.. Tvättat 2-3 maskiner... Gick promenix på 8km....
Fm bjöd juh faktiskt på massa sol och värme! Nu på kvällen regnade det en skvätt...
Blev sugen på grillat så jag fixade det... Idag blidde det kyckling + massa sallad... Har svullat för mkt så de fick bli så... hehe... Har matlåda till imån med, gräjt!

Ja vet inte va ja ska hitte på nu för någe...

Imån ska vi samlas vi systrar och ordna hos Mamma.... Sista dagen för rensning och plantering...
Slutar jobbet kl 16 så det blir efter det.... Har iofs inte hört från Madde än... Messa henne nu... får se... Säkert trött efter helgens jobbande...
Pratade med henne igår och då hade hon varit och förnyat garderoben för presentkortet hon fick av mig...
Nu ringde hon...


Fjonkan - tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

"Vad har du under blusen Rut..?" Sjunga

Har gått omkring i min nya tunika heeela dagen :)

2009-05-03 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0