Hurtbullen...

...själv... de är jag de! hehehe... vaknade astidigt... strax före kl 7... 07.10 var träningskläderna på och nya promenixskorna snörade! Det blidde en promenix på typ en timme... Så underbart att vakna av att solen lyser in genom fönstret... Så pigg!
Efteråt blidde det en tallrik med gröööt... Tycker inte att jag blir lika proppmätt på fiberhavregrynsgröt som med vanliga havregryn... men de kanske är bra...  blaaa blaaa blaaa.... ;P

Blidde ivf medbjuden på lunch igåår.. Vilket var väldigt trevligt! Och oväntat! :) ....av en "brandman" oxå.... hehe..de niii...
Väl på Golfen så kom alla! och då menar ja alla gamla goodingar! :) Alla som jobbat ihop tidigare...
Nicke, Jonna, Katta, Micke och jag... Katta hade med sig lilla Filippa :) Sååååå söööt! <3 Mysimyyyys!
Skönt att slippa laga lunchen själv... Så de blidde oxjärpar och sallad... hehe... gööt!

Mmmm.... Jag har doften av dig kvar i min näsa... Mmmmm.... <3

Idag efter promenixen så var jag hem och tvättade 3 maskiner... Så nu är de gjort... Skönt... Ja tycker att de är rätt roligt att tvätta... De sköter sig själv juh... nästan... Mkt bättre med egen maskin än att passa tvättstuga... Jag förstår att folk ledsnar lixom...

Jennie kom på besök efter sitt besök hos frissan... Så snajsig i håret sååå! :)
Vi fikade, åt och pratade massa skiiit :) Hon pyste för en liten stund sen då hon skulle ut och jobba nat...stackarn.. hann inte sova innan... Vi SKA träffas snart igen! :)

Happ... De blidde ingen metallica-badboll för mig den här gången heller... Får köpa mig en egen... De går väl an... bara jag får sällskap i poolen... ;P
Mmm.... så äre...


Fjonkan - har börjat gräva på den där jevla poolen... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0