Den som väntar...

...på nå gott väntar ALLDELES för länge... Så äre väl jämt... :) Blidde ingen träffs såhär på kvällskvisten...
Får ta det i helgen istället... Då har man nåt att se fram emot :)

Fick nattgäster igårkväll... Ja, de kom så vanligt när jag redan somnat... Det är så vi umgås... ;P
Ja bäddade i vanlig ordning på soffan... De är där jag hamnar.. Men de går juh bra... Rätt skönt att sova på soffan faktiskt...

Happ... idag dåå.. Tog sovis till typ halv 10.. :S Åt frukost... Utökade min kära fiberhavregrynsgröt med linfrön... Smaskens!
De tror ja jag gör om imån! :D
Mina nattgäster åkte och fixade hästhage... och jag... Ja va gjorde jag?! PUTSADE FÖNSTER...
Allihopa... Alltså både inre och yttre... Vikket hästgöra... Köksfönstren var inte putsade sen... minst 3 år tillbaka... Hahahahaha... Kalla mig slöapa!
Ivf så längtar ja efter träningsvärken jag kommer ha i höger arm imån...
Men... Fasen va otäckt det blev... Man ser juh faktiskt ut genom dom nu...
Precis som om man gått omkring med skitiga glasögon och sen gjort rent dom... hehe... Men.. Om jag nu ser ut...så kommer juh folk kunna se in?! Sheit oxå...

En sak är då säker... Mina grannar kommer aldrig kolla in genom mitt fönster och få se mig torka pungen ^^
Då jag inte äger någon... hehe...

Åkte med pappa till valbo idag... shoppade lite...
Va smakråd åt pappa... han ville ha nå nytt till nästa helg... Fyller juh i veckan... Så på helgen blire kryssning för hans del... Ja vill oxå kryssa! Ska höra med... Nån... haha...  aja...

Sen va vi in på IKEA... Där köpte jag en burk... tavelramar... en flaska och en hissgardin...
Ska måla tavelramarna och rama in några vackra kort på F & F...
Var egentligen ute efter 2 st kuddar... Men de hade tydligen slutat med dom...
Synd de...
Sen va vi in på MAXI en sväng...

Väl hemma skruva pappa upp den där jävla "piss-gardinen" hehehe....
Ja hann laga mat på samma tid som han skruva... snacka om effektiv... Jag alltså...
Sket i att göra den där jävla tacopajen.. de blidde tacosallad istället...
Körde som en jävla blådåre hem för att hinna in på affären hemma för att köpa salsa... glömde de på MAXI... Va där prick 20.00 men då hade dom stängt de jävlarna... Så de fick gå ändå... mumms mumms...

*gäääääääääääsp*

Mmm...
Ivf så tycker jag att det är gulligt att ringa till sin mamma och säga gonatt varje kväll.... Spec om man är kille...  :)
hihi... Så vill jag att mina blivande söner ska göra oxå! :)

Näe fy fan... ögonlocken börjar bli tunga....  Dax för sängen....


Fjonkan - Feel the magic between you and I.... I´ve got hungry eyes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0