Vem utav...

...mina kära systrar va så smart å skrev de där om IP nr?!
-De skulle jag vilja veta! Har 2 att välja mellan.... och det låter som om de inte skulle kunna komma från nån av er! Hahaha...
*harkel*

Mm... Har ivf stått emot sötsug ikväll på jobbet... De gick bra... Åt en banan (nyttigt) Jag åt mat... med SALLAD till...
Efter maten kände jag hur det började kryyypa i mig... Jag höll i bullen... men gav bort den! Visst är jag duktig?!

Första bokstaven i ditt namn... Tss... Retas med mig bara gör det... Moget. ;) hehe...

Känner mig nöjd med dagen...
Promenix och sol på fm. 4 tim jobb på kvällen. Hade TOTALT glömt bort personalmötet idag... Det var bra uppslutning -2 st! hahahahaha... Vi tar vårat jobb på allvar ;P Näe, men de va ivf bara bjöjtanten som kom å infa om BLÖJOR. Inte så intressant. Jag är mer intresserad av mötet där vi ska slita varandra i håret... prata i munnen på varandra, svära och spotta... hehehe... lr så inte... Ska väl slippa de ivf hoppas ja! :)

Har varit mån om miljön idag... Tog bilen till affären och pantade flaskor! ;P hehehehe...
Vadååå? De är lön imån först och ja va tvungen att ha balsam till håret! Ja överlever inte utan balsam! lr ivf inte mitt hår.....

Funderar på att ta ut min första friskvårdstimme imån.... Stort. Vuxet... Kommer bli måttligt poppis av de andra....
"Eeeeh, hörni.... Ja går en timme tidigare idag... eeh... "  Låter som om jag får springa från avd ivf... hehehe...

Fick höra idag att folk retat sig på mig.... Vilket jag skiter i... Jag skiter i det när det bara va en struntsak. Egentligen...
Ställa upp på sina arbetskamrater hit och sälla upp på sina arbetskamrater dit....
Jag skulle väl aldrig gjort som jag gjorde om ja inte visste att de som skulle ta över efter mig var proffs ;)
Nu äre som de är... skitisamma...
"Och gladast är nog räven....." *sjunger på*

LR: Tingaling, tingaling, come on baby shake that thing! HAHAHAHA... lr hur Sis?? ;P

Näe, nu blire till att läsa nån sida i mordboken... Hinner bara med några sidor innan ögonen strejkar...

Nattiiiii...


Fjonkan - vill ha ett par riktiga skor så hon slipper skavsåååår!


Kommentarer
Postat av: syrran d.ä

Nog för att jag är blondin i botten,men lite koll har jag på saker å ting... hrmfff

2009-03-27 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0