Mc.D...

...är satans påfund... Varför häller de beroende-pulver på osten?! hehe...
Det är helg. Och jag unnar mig. That´s it. Imån är det måndag... nya tag...
Kan inte påstå att jag svullat i helgen.. Jag svullar aldrig...inte riktigt... ah.... skitsamma...

Vaknade kl 12 idag. Vems påhitt var det att ställa fram klockan?! *mummlar* Jag brukar väl aldrig sova så länge!
Blev ivf väckt av M som ville ta en promenix....Så ja hoppade i duschen och åkte iväg...
Gick runt dammen... klaffs, klaffs... Jävla gegg... Ja vill ha sommar!

Sen ringde moster och frågade om jag ville följa med på nå Partylite i Sandviken.. så jag åkte dit m henne...
Vann en helt underbar ljuslykta! *käär*
Hade en likadan innan men de är juh så undebrart vackra! ...och dyra... :D
Efteråt följde moster med in på kaffe... Så skoj med besök! De besök jag haft kan jag räkna på mina 2 händer...
Kom å fika! Kom och ät! Kom och... Va ni vill! ;D

IPnr; Jag har inte följd Let´s dance så jag vet inte om Morgan va nå bra... Han är roligt ivf, de vet ja :)

Jag ska få ett ljus av min käre moster som luktar karl... De ska jag tända i sovrummet en stund innan ja ska gå å lägga mig...så kanske jag slipper känna mig så jävla ensam...
Hur underbart hade de inte varit att få vakna upp med nån bredvid sig nångång? lr ja... Jag kan ta soffan oxå... De skulle bara va mysigt att äta frukost tillsammans med nån :P Men men...
Nu kommer jag ivf kunna känna doften som om nån varit i närheten av mig... haha... ja behöver inte mkt jaa... haha...
Kan konsten med att roa mig med egen hand vid det här laget... *skrattar*  ;P

Ni kan lita på mig.. Fyll mig med era hemligheter... Jag säger de inte till någon... -ja hinner glömma dem innan! ;D

Fyyy...jag har massa disk... och ja borde städa.... bläääh...


Fjonkan - är allt Ni egentligen vill ha! Men när ska Ni förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0