Frukost...

...är nog bland de bästa som finns!
Om det finns något att knapra på hemma dvs... Rätt tomt nu...
-Hittade musli i pappas skafferi... De fick duga idag... Fast det är jobbigt att äta... de tar sån tid och man vill tugga så noga som möjligt... man vill inte sätta musli i halsen när man sitter helt ensam i ett hus mitt i skogen... inte annars heller så vare bra med det! hehe...

Efter frukosten så klädde jag på mig (för varmt såklart) och tog en promenix i finvädret! Snacka om att jag är ljus och värme-beroende! Traskade på en bra bit... men vände för att ja kände att ja börjat få skavsår på vä. fot....
Piss-kängor. Ja vill ha riktiga skoooor!

Satte mig ute på trappen och läste tidningen... Aaaaaah.... Va jag älskar lantluft....
Dock längesen jag kände koskitslukten från gården... Jag saknar den...
Lukten från annan dynga luktar inte lika gott.....

Fy fan va deprimerad jag blir...
Har lyckats pricka in så att ALLA räkningar kommer den här månaden...
Sen hade de blivit nån miss så bilförsäkringen kom i en klumpsumma... bara den på över 3tusen....
Blir inte många korvören kvar efter allt är betalt.... *suckar högt*
Fy va värdelöst.....
Man skulle ha varit gift med en rik man.... En som på fullaste allvar sa; " Men älskling, du ska inte behöva betala dina räkningar själv -de gör jag åt dig... lägg dina pengar på hattar lr nåt annat viktigt"

Lr näe, han kan få låta bli att säga sådär... Får tänka som så att jag är en själständig kvinna... Jag klarar att betala mina räkningar... och att jag gör de jävligt bra som överlever på luft och vatten...
Huvudsaken är att jag har pengar till bensin.......

Fan. Man skulle ha haft sig en karl ivf.

Näe, om ja ska ta å packa in allt jag tvättat in i garderoberna... de ligger i högar på sängen...
Sen ska ja kanske duscha... och gå till Mamma en sväng... De va längesen jag var där nu....


Fjonkan - har ivf sina loppor och löss kvar... no matter what...

Kommentarer
Postat av: Anonym

En brandman då ;P

2009-03-25 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0