Det är tur...

...att man har sina utsända.
Fick bara för en stund sen rapport om vem som var på ica...  17.10.32.
Ica är en stor del av mitt liv... det är där jag hänger....
Fan att jag inte var på ica för en stund sen...
....de knyter sig i magen... Fan va jag saknar...
Fan fan fan.
Fan vad jag svär. Fan.

Sitter och lyssnar igenom låtlistan som Jojje lagt in åt mig... Mest bajs faktsikt.
En del bra...
Hatar kärlekslåtar... De är farliga... Likt katterna i mars... neeeeheeej....
Hatar när det är påväg att bli vår och inte ha nån att vara kär i...

Satt ute på balkongen tidigare idag... Vårsolen värmde i mitt ansikte... fåglarna kvittrade...
Och så fick jag smältdropp i huvudet... perfekt. Hahaha...
När ska HH komma och täta taket?!? :D

Så nu sitter jag hääär... uttråkad som få... Är tredje dagen jag är hemma och ledig nu... igår gjorde jag INGENTING. det är därför jag känner som jag gör idag...
Mår inge bra i magen heller så jag vill inte nå gärna träffa folk...
Lr jag vill... men de kanske inte är nån bra idé...

Jajaaaa....
Ska jag göra en lista kanske... I brist på annat...

Blir pigg och glad av;
* Vårsol
*Fågelkvitter
*Promenixer med M och hundarna
*Bar asfalt - kan man köra fort igen! :D
*Tulpaner
*Längre och ljusare dagar...

Tycker det är tråkigt med;
*Slask
*Trasig kamera
*19 veckor kvar till semester......

Bra att de braiga var med än de tråkiga...

Sovit som en röw i natt....
04 började kattjävlarna hemma hos papps att leva om....
De gjorde rivstarter i heltäckningsmattan... och hoppade på mig när jag låg och sov i soffan...
Jag ville kasta ut dem genom ett oöppnat fönster....
Ni behöver INTE påminna mig om att jag inte ska skaffa katter.....

Sitter och skrattar åt att det tog mig 8 minuter att hitta till IQtestet... hehehe...
Jag är så jävla smart så de finns inte :D ujujuj....

Skulle vilja ha lite luft känner jag... men ja vet inte...
De va inte så här mörkt ute för 10 minuter sen....
Kanske bara öppnar balkongdörren... hahaha... latvarianten...

lr nåt.

Fjonkan - wonder why she miss you like hell... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0