Om jag hade haft...

...en pojkvän i detta regnväder så hade han inte gått sysslolös! De är ett som är säkert...

Jag tror jag blir tookig! Regn hela jävla tiden!
Som gjort för inomhusaktiviteter....

Har betat av lite ivf...  Igår städade jag lite smått här hemma...
300kg damm hittades... Bläh... Hur har jag eg kunnat bo i detta råtthål?!
Flyttade lite på några tavlor oxå...  Åkte hem till Hoo och tvättade lite... Målade mina ramar... Kanske skulle ta och åka dit och måla mera? Synd att Tvn är urkopplad... Någon teknisk jävel där ute som kan hjälpa en blond tös??
Näe, jag trodde väl det... *suckar*

Tidigare idag va ja på loppis på logen med Jennie... Fyndade lite... En gammal skomojäng och ett strykjärn...
Efter loppisen åkte vi på affären och köpte korv med bröd... hehe...
Smaskade på det... Så satans gott! Smakade som korven man åt när man va på koauktion med pappa när man va liten... Äkta sibylla-kok-korv... mm...

Blev ingen utgång ikväll...
Har försökt fått tag på min lillasyster i nån timme nu men tfnsvararen går in...
Provade ringa Jojje oxå men han ville inte heller prata med mig... Vart är ni?!

Fördriver tiden med att kolla på grjer på blocket... och hus på hemnet... Då har man skoj...
Helst av allt skulle jag vilja mysa framför en film med nån...
Så. Slängde iväg ett mess till en lämplig kandidat... Vill hitta på nåt!
Sällan jag går och blir rastlös när ja är långledig.... Vädrets jävla fel oxå...

Näe, fy fan... här man kan inte sitta... Jag lär göra något!


Fjonkan - bläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0