Okeeeeej, jag erkänner...

...ja mår värre idag än i går.... fyyy faaan...
Och inte skulle jag tydligen jobba nu på morron heller...
Tur man har vänner som har koll på en...

De va verkligen inte meningen att jag skulle ut och åka nu... Höll på att krocka oxå... Tur de va högerregeln som gällde.... Så ja slipper känna mig så jävla dum för att jag inte kollade innan ja svängde... Skulle ha varit pricken över i... som slutet på den här helgen... Ja lovar att jag skulle åka fast i en blåskontroll idag, såhär fler dar efter festen....
Ja ska lägga mig i sängen och... må illa...

*ryser*

Fjonkan - bläääh....

Kommentarer
Postat av: Bs

Meen Fjonkan!!!! Du är ju faktiskt inte 20 längre... Hehe... Efter vad jag har förståt, så var det en blöt helg för din del... Hahaha,ja,du.. Kram påre

2009-06-01 @ 09:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0