Midsommarhelgen...

...kan väl nu räknas som över?

Lite sammanfattnig då kanske? hehe....

Fredagen va vi hemma hos mig... Blev väl kanske en 12 st lr nåt sånt...
Grillade, sjöng, spelade guitar hero, pratade... Gjorde superfina kransar :)
Jaa, sen drog vi till Gästis :) Och de va juh....tjockt med folk...
Synd att ja va lite för sne bara.. "/
Tappade bort folk... M & J gick hem tidigt... Hade plockat undan och dammsugit där på natten... hahaha...
Sedan satt sig och lirat hero... hahaha...

Själv stannade jag kvar utanför och mingla lite... kom hem strax efter kl 03... Kallt som satan vare... Höll på att frysa ihjäl de där 300m de va hem... hua.... ¨
De första M sa när hon hörde att ja kom innanför dörren va; "Therese.....är du själv....?" Hahahaa...
Klart ja va själv.... Hämtade täcke... Rapade (så att M höll på att spy..hahaha...)
Sen blidde de soffan för min del.... Sköööönt :)

Lagom seg dagen efter...

Sååå... Midsommardagen... Jajjemen... Fest igen :P
Segt att börja om... Men de gick.... hehehe...  Blev hämtad av A som hade hunnit med att va på bilbingo... toka...
Sen åkte vi till hennes en kompis och grillade... För att därifrån åka vidare ut till Hammarby...
Spännande eftersom ja aldrig varit där förut!

Jaa, fullt i folk vare! Och de som spelade var rätt bra... Både snygga och...ja...
Träffade lite fiolk ja inte sett på länge.... sånt är juh skoj :)
Och inte hamnade jag i vattnet heller! hehehe...
Mycke lyckad kväll! :D
Var hemma efter kl 3 tror ja... sen upp runt kl 7... hehe...
Börjar faktiskt känna mig en aning trött lär ja erkänna... jiiises... Ja fixade en 2dagar... vantja dutti?! ;P

Usch... Ja håller på att somna....

Jaa just ja... Kanske ska berätta att det är fritt fram för den som känner sig manad att komma hit och DISKA!!
VARSEGO! :D Jag skaaaaaaaa ta tag i de... när min mage slutat göra uppror... DÅ.... Så nångång nästa vecka kanske... hehehe...

Fasen va seg datorn är.. Inte funkar skrivaren heller... skulle behöva någon som kom hit och pillade på.... den...
Får väl stå ute... Men de är dryyyygt...

Jao jao...
Nu ska ja... kanske lägga mig och vila i 10 minuter? Vore najs...
Va över till M & M och fick mig lite mat där!
Gottigott!


Fjonkan - har lite ont i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0