Jag borde nog bli...

...författare istället! Får ofta beröm för hur bra jag uttrycker mig i skrift!
Nu va mitt senaste inlägg inte så jävla roligt kanske... Fast och andra sidan så kan juh sånt där hända när man blir sådär jävla full som jag blev... Såå.. Jag mår braa... Alla kan andas ut...
...Men håll med om att jag är bra på att skriva?! ;D

Annars dåå... Har varit och tittat på lägenhet idag... Blev sådär nervös i magen innan jag skulle åka dit... M´s J var med mig och kika... Vilket va jättesnällt!
Ja vet inte... Ja tror man känner rätt snabbt om man kan tänka sig bo där lr ej...
Smakade ivf på det idag/ikväll... Inte de lättaste då jag jobbat... Man ska juh inte förhasta sig...
Har vägt  lite för och nackdelar...
Fördelarna va juh 2 minuter till jobbet och en mkt mindre bensinkostnad... (Lär väl skriva trevliga grannar oxå ;P )
Njäe.. De va riktigt synd att den inte föll mig på läppen... Skulle kanske behöva en förändring i mitt liv just nu... Ah... Vi få väl se...

Kom hem nu på kvällen och såg att min käre lillasyster planterat åt mig i en grej på balkongen...
Så vakkurt sååå... <3
Fick höra att hon släpat in J´s syster P in i röran... Lite pinsamt.. Jag borde verkligen ta tag i det...
Får göra det när mina inneboende flyttat... lr nåt ;P hehe... De blir andra natten de ska sova hos mig nu... hahaha...
"Gör inte idag de du kan skjuta upp till imån" lr nåt...

Näe, fi faen... Va trött jag är... Nu blire soffan... för sängen blir snart ockuperad av 2st stadsbor som är på besök på landet...


Fjonkan - säger gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0