ååååh...

....det är ingen luft på jobbet!
Så himla varmt så man knappt kan vara där! Oliiiiiiidligt som Peter Harrysson skulle ha sagt...
Stackars vårar gubbar och gummor i denna värme...

Jahapp... Idag då.... lr inatt.... sov som en jävla krattjävel på soffan.... Vaknade 1000ggr och trodde jag sovit över...
M & M i 15B var över på äkkligt kaffe och småprat igår... hahaha...  trevligt, trevligt... men ja va visst tröttare än ja trodde... skulle ha kunnat sova till kl 11 idag... minst.
M skulle börja sitt nya sunda liv så vi började dagen med en 2 timmars rask (hyffsat!) promenix... Gick runt rönningen...
Solen gassa och de va så himla skönt ute! halv 9 på morron.... aaaah.... Som tur var fläktade det lite så man stod ut... Jag stod ut ivf...  Någon ville helst gå i skuggan ;P
Aja.. skönt vare ivf!

Efter det hanns de bara med en dusch och sen kom M över på lunch... Nyttig lunch... Skönt att de är nån som tar atg i mig när ja hamnat i en svacka....
Hur faen ska de gå på min semester med allt öldrickande de kommer innebära....? hahaha...
De får bli GIöl.... *spotta, fräsa* hehehe...

Idag fick jag en middagsinbjudan till på fredag :) de va riktigt trevligt! Synd bara att ja hade andra planer "/
Ja jaa.. Den andra planen går inte av för hackor den heller... men de är så typiskt bara :)
Ja kan då säga ett som är säkert; de kommer förekomma ÖL i bilden ;D

Jaja.... Nu ska ja hitte på nå annat spännande... slapp ivf diska då min älskade syster hade varit här och gjort de åt mig :D hehe...


Fjonkan - skrattar åt eländet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0